رقم پرداختی برای لباس رونالدو متعلق به کیست؟

رقم پرداختی برای لباس رونالدو متعلق به کیست؟

رقم پرداختی برای لباس رونالدو متعلق به کیست؟

به گزارش از خبر گذاری پیشگامان، همیشه در محافل فوتبالی این بحث وجود دارد که باشگاه­های معروف خیلی زود از فروش لباس ستاره­های فوتبال خود می­توانند رقم پرداختی خود را کسب کنند که البته این موضوع صحت ندارد. فروش پیراهن شماره هفت منچستریونایتد با نام کریستیانو رونالدو در ۱۲ ساعت، رکورد تاریخ لیگ برتر را در این زمینه شکست داد. اما این استقبال غیر منتظره از سوی هواداران برای خرید پیراهن رونالدو نیز مبلغ ۱۵ میلیون یورویی را که باشگاه منچستریونایتد برای جذب ستاره پرتغالی پرداخت کرده را نمی­تواند جبران کند. تنها با گذشت ۱۲ ساعت بعد از اعلام شماره پیراهن رونالدو در یونایتد، هواداران جمعا مبلغ ۳۲.۵ میلیون پوند را برای برای خرید شماره هفت این باشگاه پرداخت کرده­اند.

قیمت پیراهن رونالدو

قیمت این پیراهن بین ۸۰ تا ۱۱۰ پوند بوده که در این بازده زمانی ۲۹۵۵۰۰ تا ۴۰۶۲۰ پیراهن رونالدو فروخت شده است. این رقم حیرت آور نشان دهنده این است که رونالدو در حال حاضر پر فروش­ترین پیراهن در بین بازیکنان لیگ برتر را حتی بالاتر از خرید جدید منچسترسیتی ( جک گریلیش)، آن هم در یک زمان کوتاه از آن خود کرده است. حتی شرایط برای کمپانی آدیداس و فروشگاه­های رسمی باشگاه نیز بسیار دشوار شده و این شرکت بزرگ دچار کمبود لباس شده است، همچنین این امکان وجود دارد که برخی از البسه حتی تا اوکتبر هم به دست هواداران نرسند. برخلاف ذهنیت برخی از هواداران فوتبال، بخش بسیار ناچیزی از این درآمد به باشگاه خواهد رسید و قرار نیست موضوع فروش این پیراهن، رقم خرید رونالدو توسط باشگاه را جبران کند.

منچستریونایتد در سال ۲۰۱۴ میلادی قرادادی به مدت یک دهه با آدیداس به مبلغ ۷۵۰ میلیون پوند امضا کرد که این بزرگترین قرارداد با یک کمپانی تولید البسه در تاریخ فوتبال محسوب می­شود. البته که جزئیات این قرارداد محفوظ و محرمانه است، اما بعید به نظر می­رسد که یونایتد حتی ۱۰ درصد از درآمد فروش پیراهن را به خود اختصاص دهد. معمولا در قراردادهای بین باشگاه­های بزرگ و تولیدکنندگان، عرف بر این است که باشگاه فقط پس از فروش تعداد مشخصی مثلا یک میلیون، حداکثر ۱۰ در صد از درآمد آن را کسب می­کند.

با توجه به این که پیراهن‌های با نام رونالدو ۸۰ الی ۱۱۰ پوند قیمت داشتند، در آمد باشگاه منچستریونایتد در بهترین حالت ۶.۲۵ درصد و در بدترین حالت ۴.۵ درصد از قیمت فروش است. در حقیقت اگر ۳۲.۵ میلیون پوند درآمد حاصل از فروش پیراهن رونالدو در ۱۲ ساعت اول باشد، یونایتد از فروش هر پیراهن ۵ پوند کسب کرده و در کل مبلغی حدود ۱.۸ میلیون پوند به خزانه آن­ها پرداخت شده است که البته فروش پیراهن بخش کمی از درآمد باشگاه یونایتد بوده و سال گذشته ۵۰۹ میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

برای مشاهد اخبار داغ و جدید فوتبالی حتما به وب سایت باشگاه فوتبال پیشگامان مراجعه کنید. از همراهی شما سپاس گذاریم. همچنین برای اطلاعات بیشتر راجع به این خبر میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟