پاسخ اسکوچیچ به سوال حاشیه ساز خبرنگار عراقی!

پاسخ اسکوچیچ به سوال حاشیه ساز خبرنگار عراقی!

پاسخ اسکوچیچ به سوال حاشیه ساز خبرنگار عراقی!

به نقل از چند خبرگزاری رسمی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار با عراق گفت: اولین موردی که باید راجع این دیدار بگویم این است که این بازی بسیار مهم است. ما چند ماه گذشته مقابل عراق بازی کردیم اما شرایط الان با مسابقه قبلی کاملا متفاوت است، بازیکنان با تیم و مربی جدیدی وارد میدان می‌شوند و دیدار یکسانی نسبت به بازی گذشته نخواهد بود. بازی اول با سوریه نتوانست کاملا کیفیت ما را نشان بدهد اما با برگشتن بازیکنانمان و انگیزه بالایی که بچه­ها دارند، قطعا بازی بسیار بهتری را مقابل عراق انجام می‌دهیم.

 دراگان در مورد اینکه روند آماده‌سازی تیم ملی را با توجه به زمان کم چگونه ارزیابی می‌کند و اینکه عراق نسبت به تیم چند ماه پیش چقدر متفاوت است، اینگونه پاسخ داد: در اولین بازی مشکلات زیادی بود و نتوانستیم آنطوری که می‌خواهیم بازی خود را ارائه بدهیم. بعضی از تیم‌های ملی این ویژگی را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اختیار داشته باشند و با آن‌ها مدت زمان بیشتری تمرین کنند ولی ما از این موضوع بی‌بهره بودیم زیرا بازیکنان بین المللی و لژیونر ما تنها دو روز قبل از بازی اول به جمع ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط ایده‌آل و آرمانی دور بودند و به آن ریتمی که از آن‌ها انتظار داشتیم، نرسیده بودند. ولی با اضافه شدن دیگر بازیکنان و نفراتی که در بازی اول غیبت داشتند، مطمئن هستیم که کیفیت بهتری در بازی دوم ارائه می‌دهیم.

پاسخ اسکوچیچ به پرسش خبرنگار عرب

اسکوچیچ در پاسخ به پرسش خبرنگار عرب راجع به سرمربی جدید تیم عراق دیک ادووکات و عملکرد این تیم اظهار داشت: سرمربی جدید تیم ملی عراق بسیار با تجربه است و کاملا می‌داند که تیم خود را چگونه مدیریت کند. ما برای آنالیز تیم عراق تنها یک بازی داشتیم و این مورد کار را برایمان سخت می‌کند که نتیجه کاملی برسیم. ولی تا حدودی می‌دانیم که چیزی را باید با عراق انتظار داشته باشیم. باید بگویم که مربی قبلی عراق هم مربی خوبی بود. البته به طور کلی فکر من روی تیم و کار خودم است و خیلی اهمیتی ندارد که تیم حریف چونه بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه به سوال در مورد ۸ پیروزی متوالی و امکان حفظ این رکورد در بازی با عراق این چنین پاسخ داد: این هشت برد پی در پی داستان بسیار جذابی بود اما من اهمیتی به آن نمی‌دهم. مسئله اصلی این است که تیم من ذهنیت برنده بودن را دارد، امیدواریم فردا با ۳ امتیاز خارج شویم و به مسائل پیرامون آن فکر نمی‌کنم. دراگان اسکوچیچ در مورد بازی بدون تماشاگر و تاثیر آن بر روی عملکرد تیم‌ها اظهار کرد: دوست داشتم فردا تماشاگران حضور داشتند چون احساس و هیجان را به استادیوم می‌آورند، باید منتظر روزهای بهتری با وجود آن‌ها در ورزشگاه باشیم.

بیانیات خبرنگار عراقی

بخش آخر کنفرانس مطبوعاتی اسکوچیچ، بیانیات یک خبرنگار عراقی درباره این بود که مردم ایران در فضای مجازی از پیروزی در برابر سوریه راضی نیستند و آن را به خوش شانسی ربط می‌دهد. این خبرنگار از اسکوچیچ سوال کرد که آیا او با این مسئله موافق است یا خیر؟ در پاسخ دراگان گفت: من نظری ندارم و خودتان همه موارد را تحلیل کردید، چیزی که هست من به تیمم کاملا اعتماد دارم و می‌دانم که بهتر از اینم می‌توانیم باشیم. وی با کمی مکث اینگونه به مصاحبه خاتمه داد: البته برای برد گاهی شانس هم باید چاشنی کار باشد.

برای اطلاع از اخبار جدید‌ فوتبالی با وب سایت باشگاه پیشگامان همراه باشید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟