خداحافظی با شکوه در آخرین سال حضور در رئال مادرید

خداحافظی-با-شکوه-در-آخرین-سال-حضور-در-رئال-مادرید

خداحافظی با شکوه در آخرین سال حضور در رئال مادرید

بالاخره زمان آن رسیده که با یکی از بهترین هافبک های رئال مادرید در قرن بیست و یکم خداحافظی کنیم.

لوکا مودریچ

با توجه به حجم بالای مسابقات و حضور ستاره های جوان با استعداد در ترکیب رئال مادرید دقایق کمی به لوکا مودریچ فوق ستاره این باشگاه می رسد.

طبق آخرین قراردادی که بین این بازیکن و باشگاه امضا شد این بود که دقایق بیشتری به این بازیکن برسد تا برای آخرین بار بتواند با لباس این باشگاه وداع درخشان و خاطره انگیزی داشته باشد، اما بر خلاف قول ها و مد نظر داشتن سن بالای این هافبک کروات باشگاه این تصمیم را نادیده گرفت تا با توجه به مصدومیت های بی شمار این فصل رئالی ها ترجیح داد روی بازیکن خلاق خود در مهم ترین مقطع فصل ریسک نکند و از این بازیکن خوش نقش در چمپیونز لیگ و مسابقات حساس این فصل استفاده کند.

به گفته منابع درون باشگاه کارلتو آنچلوتی به لوکا مودریچ پیشنهاد داده که یکی از اعضای کادر فنی او شود تا این طور بتوان از تجربیات خود به بازیکنان جوان انتقال دهد، اما باید نظر داشت تیم ملی کرواسی در رقابت های یورو و جام جهانی نقش پر رنگی دارد، خواسته خود این هافبک حضور در این مسابقات حساس و سطح اول فوتبال دنیاست، از این رو یک خداحافظی باشکوه در عرصه ملی و باشگاهی داشته باشد.

خداحافظی-با-شکوه-در-آخرین-سال-حضور-در-رئال-مادرید-1

این اسطوره پیشنهاد جذاب و وسوسه انگیزی از سوی فوتبال لیگ عربستان دارد، که تحت الشعاع تمام نقل و انتقالات این لیگ کریستیانو رونالدو است، کسی که پای دیگر فوق ستاره ها از اروپا به مهد فوتبال این کشور رساند.

حضور این بازیکن دوست داشتنی در عربستان دور از انتظار نیست و ممکن است با دوست و همبازی قدیمی خود یعنی CR7 باری دیگر هم تیمی شود.

این فصل آخرین حضور این هافبک خوش تکنیک و کار بلد در جمع کهکشانی هاست، کسی که در اوایل دوران حضورش در رئال از آن به عنوان بدترین خرید لالیگا تا یکی از بهترین هافبک های دنیا صحبت شده است.

لحظه به لحظه با باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد در مورد اخبار فوتبال ایران و جهان همراه باشید.

به مشاوره نیاز دارید؟