نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید _ کهکشانی های 3

نقل-و-انتقالات-باشگاه-رئال-مادرید

جدیدترین نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۲۴ تقویت خط دفاع و حمله این تیم می باشد.

نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید

به نظر می رسد نقل و انتقالات مهیجی در تابستان پیش رو برای باشگاه فوتبال رئال مادرید با افتتاح کامل سانتیاگو برنابئو وجود دارد.

این باشگاه با یک استراتژی و برنامه ریزی بلند مدت به دنبال تقویت خط دفاع و حمله خود در این تابستان بوده و در حال حاضر با توجه به شرایطی که در خط حمله نیازمند یک مهاجم تمام کننده و درجه یک دارد، وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد تا بتواند گزینه مناسبی برای خط حمله خود داشته باشد.

کیلیان امباپه

این باشگاه همواره در تلاش برای جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاریسن ژرمن بوده و در اولین مذاکره که در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد با وجود توافق بهم خورد اما این بار با توجه به اتمام قرار داد ستاره فرانسوی در ژوئن ۲۰۲۴ دوباره برای امباپه اقدام کرده که چراغ سبز را از این ستاره دریافت کرده و به توافق شفاهی رسیده است.

با توجه به حضور دو تیم در مراحل حذفی چمپیونز لیگ و احتمال رویارویی با یکدیگر هنوز خبر انتقال رسمی وی منتشر نشده و قرار است در پایان فصل خبر انتقال رسمی این بازیکن به صورت آزاد بدون پرداخت هزینه ای صادر شود.

تمامی خبرنگارهای دنیای فوتبال به این خبر واکنش مثبت نشان دادند و تاکید داشتند که همه چیز بین بازیکن و رئال مادرید تمام شده و یک سری از جزئیات قرار داد و امضا باقی مانده است.

خبر نگارانی که انتقال امباپه به رئال مادرید را داده بودند:

  • خوزه فلیکس دیاز روزنامه نگار رلوو
  • عبدالله بولما روزنامه نگار فرانسوی
  • روزنامه آلمانی بیلد
  • روزنامه نگار فابریزیو رومانو
  • سانتی اونا روزنامه نگار فرانسوی
  • ماریو کورتگانا روزنامه نگار
  • آ.اس و مارکا

مثلث-خط-حمله-باشگاه-رئال-مادرید

 

آلفونسو دیویس

یکی دیگر از گزینه های رئال مادرید برای تقویت خط دفاع کناری آلفونسو دیویس بازیکن کانادایی تبار تیم بایرن مونیخ است.

گفته شده این بازیکن برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ درخواست حقوق ۱۵ میلیون یورویی در سال را داده که با توجه به اینکه یک مدافع چپ و ۲۳ سال سن دارد رقم بالایی به شمار می رود و ممکن است بایرن مونیخ به درخواست این بازیکن تن ندهد.

بهترین-مدافع-چپ-حال-حاضر-دنیا

با توجه به این باید در نظر داشت که رئال مادرید به یک مدافع سرعتی نیاز دارد تا بتوان در مواقع لزوم در خط حمله و دفاع مشارکت داشته باشد.

حال باید دید که باشگاه بایرن مونیخ راضی به فروش ستاره خود که قیمت آن حدود ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده است می شود یا خیر؟

جدیدترین اخبار باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد را از طریق وب سایت دنبال کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟