تمرین فوتبال + پکیج انواع تمرینات فوتبال حرفه ای

فوتبال ورزشی است تاکتیکی و مهارتی که وجود یک برنامه‌ تمرین فوتبال طبق اصول و استاندارد لازم، در داشتن بهترین تمرینات فوتبال بسیار کمک کننده است. یکی از تکنیک‌ هایی که باعث موفقیت در فوتبال می‌ شود، کنترل و تسلط بر توپ است. در بازی فوتبال، فوتبالیست باید توپ را با پا کنترل کند و در حین دویدن بتواند توپ را به سمت دروازه و یا بازیکن دیگر پاس دهد. با ثبت نام مدرسه فوتبال مشهد، می‌ توانید در بهترین تمرینات مدرسه فوتبال برای دستیابی به موفقیت شرکت کنید. همچنین برای تمرین فوتبال سخت پکیج انواع تمرینات فوتبال حرفه ای را دریافت نمایید.

آکادمی تخصصی فوتبال پیشگامان از برترین مدارس در مشهد

با بهترین تمرینات فوتبال

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

تمرین و ممارست در ورزش به خصوص فوتبال، باعث پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی بازی می‌ شود که این تمرین اگر اصولی باشد، موفقیت در فوتبال را به دنبال دارد. اما باید بدانید که کلید موفقیت در رشته‌ های ورزشی فراگیری خصوصاً فوتبال علم تمرین فوتبال است. فوتبالیست‌ های حرفه‌ ای و موفق باید در نظر بگیرند که تمرین بدون آگاهی و فراگیری اصول علم تمرین نمی‌ تواند ملاکی برای موفقیت باشد، زیرا یادگیری اصولی علم تمرین است که سبب می‌ شود موفق‌ ترین و بهترین تمرینات فوتبال را رقم زد. برای ثبت نام در بهترین مدرسه فوتبال در مشهد می توانید کلیک کنید.

جهت دریافت پکیج انواع تمرینات فوتبال حرفه ای با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید. ۰۹۱۵۱۱۱۳۰۲۱

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

تمرینات فوتبال

برای موفقیت در فوتبال تنها استعداد و تاکتیک و تمرین کافی نیست و لازم است فوتبالیست‌ های نوپا چندین شاخه را به صورت علمی و تخصصی آموزش ببینند. یکی از مهم‌ ترین و تاثیر گذار ترین این علوم، علم تمرین فوتبال است. کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان در کنار آموزش علم تمرین، علوم دیگری را در قالب پکیج‌ های ویژه به فوتبالیست‌ های نوپای خود ارائه می‌ دهد که می توانیم به پکیج‌ های تمرینات فوتبال، برنامه تغذیه فوتبال، برنامه اصلاح حرکتی و مهارت موفقیت در فوتبال و بدنسازی فوتبال اشاره کنیم.

تعریف علم تمرین فوتبال

علم تمرین شاخه‌ ای از گرایشات فیزیولوژی است که به معنای آگاهی و اطلاعات علمی درباره فوتبال است. این دانش به انجام تمرینی کاربردی و صحیح کمک می‌ کند که نتیجه آن موفقیت در فوتبال می‌ باشد. در علم تمرین فوتبال برنامه‌ ای مناسب و دقیق داده می‌ شود تا بازی یک فوتبالیست پیشرفت داشته باشد. با فراگیری اصول  علم تمرین و داشتن برنامه تمرینی، تغییرات آشکاری در دستگاه بدن و بازی تاکتیکی صورت می‌ گیرد که این خود منجر به ارتقاء سطح عملکرد یک فوتبالیست می‌ شود.

اصول ده گانه علم تمرین

یک تمرین حرفه‌ ای و کارآمد باید ویژگی‌ های خاصی داشته باشد و از اصول ده گانه علم تمرین تبعیت کند. در ادامه تمرینات فوتبال حرفه ای را با اصولی که در کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان لحاظ می‌ شود را بیان می کنیم.

اصل تفاوت فردی

مهم‌ ترین بخشی که در طراحی یک تمرین مورد توجه قرار می‌ گیرد تفاوت‌ های فردی است. این تفاوت آنقدر مهم هستند که دیگر اصول طراحی تمرین را تحت تاثیر قرار می‌ دهند. هر فردی به طور مجزا تابع وراثت است و این خود باعث می‌ شود در فعالیت عضلات، چگالی مویرگی و دیگر علائم موثر در بدن متفاوت باشد و توجه به آن در طرح تمرین اهمیت داشته باشد.

جهت اطلاع از اخبار و فعالیت‌ های کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

در واقع سن رشدی و سن تمرینی هر دو تابع وراثت هستند و از تفاوت های فردی محسوب می‌ شوند. بنابراین در علم تمرین فوتبال این تفاوت فردی لحاظ می‌ شود. در کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان نیز طراحی بهترین تمرینات فوتبال برای رده‌ سنی‌ های مختلف نیز متفاوت طراحی می‌ شود. به این صورت که برای فوتبال نونهالان، فوتبال نوجوانان و فوتبال جوانان نیز در علم تمرین، برنامه ویژه و استانداردی ارائه می‌ شود.

اصل ویژگی تمرین

یکسری نشانه‌ ها وجود دارد که نشان دهنده اثر بخش بودن یک تمرین براساس علم تمرین است. در واقع در یک تمرین اصولی باید به اختصاصی بودن دستگاه تولید انرژی در تمرینات، اختصاصی بودن شیوه تمرین و الگوهای حرکتی و عضلانی توجه کرد. تمرین اصولی سبب موفقیت در فوتبال می‌ شود و از نشانه‌ های یک تمرین مناسب و اثر پذیر می‌ توان به طی کردن مراحل تمرین اولیه و پاسخ‌ های حاد، استمرار در تمرین و تکرار پاسخ‌ ها و در مرحله آخر سازگاری اشاره کرد.

اصل اضافه بار

اصل بار نیز ویژگی‌ های خاصی را داراست که در علم تمرین تعریف شده است. در علم تمرین فوتبال و اصل اضافه بار خیلی مهم است که تمرین درست طراحی شود و مدت تمرین براساس هدف تمرین نیز برنامه ریزی شود. در اصل اضافه بار نیز به مسائلی نظیر تعداد جلسات و زمان استراحت بین جلسات توجه شده است و برنامه علمی استانداردی برای داشتن بهترین تمرینات فوتبال طرح‌ ریزی می‌ شود. در واقع حجم تمرین و شدت تمرین در کنار هم، بار تمرین را به وجود می‌ آورند.

اصل انطباق و سازگاری

در علم تمرین فوتبال و تمرینات طراحی شده در این علم، تغییرات مثبتی در فیزیولوژیک بدن حاصل می‌ شود که براساس سازگاری به وجود می‌ آیند. نتیجه‌ این سازگاری و تغییرات بهبود قلبی و تنفسی، تقویت استخوان‌ ها، مفاصل و ارتقاء قدرت و استقامت بدن است.

اصل اضافه بار تدریجی یا مقاومت فزاینده

یک فوتبالیست زمانی در علم تمرین فوتبال و انجام تمرینات فوتبال حرفه ای به سازگاری فیزیولوژیکی اصولی با اصل اضافه بار می‌ رسد که افزایش تدریجی اضافه بار را رعایت کرده باشد. اگر بار تمرین به سرعت اضافه شود بدن نمی‌ تواند خود را با فشار تمرین سازگار کند.

اصل تنوع تمرین

در علم تمرین فوتبال برای داشتن بهترین تمرینات فوتبال برای یک فوتبالیست ، به تنوع تمرینات توجه ویژه شده است. تمرینات طرح ریزی شده در فوتبال باید متنوع باشد و تمرین سنگین – سبک هر دو به یک اندازه باشد. رعایت مفهوم کار – استراحت در کنار هم سبب می‌ شود موفقیت در فوتبال افزایش یابد و فوتبالیست دل زده و خسته نشود.

اصل تداوم تمرین

علم تمرین فوتبال

استمرار در هر تمرینی منجر به پیشرفت می‌ شود. در علم تمرین در فوتبال نیز به این نکته توجه می‌ شود که تمرین باید به صورت مستمر و در دراز مدت دنبال شود. نقش مربی در این مرحله بسیار مهم است زیرا روحیه دهی به فوتبالیست بر عهده مربی می‌ باشد.

اصل گرم و سرد کردن در تمرین

در علم تمرین اصلی را برای گرم و سرد کردن بدن آورده‌ اند. این مسئله خود نشان دهنده اهمیت گرم و سر کردن در تمرین است. گرم کردن پیش از تمرین بدن را برای تمرین در حالت آماده سازی قرار می‌ دهد  و بعد از تمرین نیز توجه به سرد کردن بدن امری مهم است. سرد کردن با چند حرکت کششی سبب می‌ شود ضربان قلب به صورت ملایم پایین بیایید و اسیدلاکتیک سریع‌ تر از بدن خارج شود.

اصل برگشت پذیری

در علم تمرین در فوتبال ذکر شده است چنانچه تمرینات به طور منظم انجام نشود، سازگاری بدن برگشت می‌ پذیرد. تمرین مکرر باعث می‌ شود بدن به حالت اولیه خود باز نگردد و سرعت این بازگشت در هر شخص متفاوت است و بستگی به سبک زندگی، وراثت و رژیم غذایی دارد. برای خرید پکیج برنامه تغذیه فوتبال و تمرینات فوتبال حرفه ای دیگر پکیج ها به قسمت خدمات سایت مراجعه کنید.

اصل اعتدال

راز موفقیت در علم تمرین فوتبال، اعتدال تعریف شده است. اعتدال در هر امری پله‌ ی موفقیت و پیشرفت می‌ باشد. افراط  در تمرین موجب دلزدگی و دور شدن فوتبالیست از فوتبال می‌ شود. در علم تمرین فوتبال، در کنار فراگیری این علم تاثیرگذار، برنامه ریزی و طراحی بهترین تمرینات فوتبال، موفقیت در فوتبال تضمینی می‌ کند.

تمرین فوتبال

همانطور که می دانید کلمه فوتبال در زبان لاتین از کلمه پا و توپ تشکیل شده است؛ به عبارت دیگر فوتبال یعنی بازی توپ با پا، پس تسلط بر توپ یکی از اولین مهارت‌‌ های ضروری در رقم زدن بهترین تمرینات فوتبال می‌ باشد. کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان از برترین مدارس فوتبال در مشهد است که در زمینه آموزش حرفه‌ ای تمرینات فوتبال و تسلط بر توپ فعالیت دارد.

برای شناختی درست از تمرین فوتبال در ابتدا لازم است بدانیم که بهترین تمرین فوتبال، باید پنج اصل استاندارد تمرین را داشته باشد و از علم تمرین پیروی کند. در ادامه به اختصار در مورد این پنج اصل که باید در برنامه تمرینات فوتبال وجود داشته باشد توضیحاتی را بیان می کنیم.

تمرینات استقامتی فوتبال

در این نوع از تمرینات فوتبال حرفه ای مربی فعالیت‌ های سبک را در مدت زمان طولانی به بازیکن می‌ دهد و به تدریج زمان و میزان سختی تمرین افزایش پیدا می‌ کند.

تمرینات قدرتی فوتبال

معمولا بازیکنان برای آمادگی بالاتر و عملکرد بهتر در بهترین تمرینات فوتبال پیش رو مایل هستند تا قدرت بدنی خود را افزایش دهند. این کار تنها با برنامه ریزی مربی و تمرینات قدرتی مؤثر می‌ شود.

تمرینات سرعتی فوتبال

تمرینات سرعتی برای چابکی و موفقیت بازیکن داده می‌ شود و معمولا بعد از آموزش‌ های اصلی فوتبال و فراگیری علم تمرین برای موفقیت در فوتبال به فوتبالیست‌ ها داده می‌ شود.

تمرینات انعطاف پذیری فوتبال

این تمرینات برای بازگشت به حالت اولیه و جلوگیری از آسیب‌ های احتمالی بسیار ضروری می‌ باشد. این مسئله آنقدر حائز اهمیت است و برای بدن لازم است که اگر به آن توجه نشود ممکن است بازیکن نتواند یک فصل در بازی‌ ها شرکت داشته باشد.

تمرینات مهارتی فوتبال

از اصلی‌ ترین و بهترین تمرینات فوتبال حرفه ای برای درخشیدن در فوتبال و رسیدن به موفقیت در فوتبال، داشتن تمرینات مهارتی است. از مهم‌ ترین تمرینات مهارتی و تاکتیکی در فوتبال باید تسلط بر توپ را نام برد. تسلط بر توپ برای یک فوتبالیست مساوی است با موفقیت در فوتبال و موفقیت در لیگ برتر. برای شرکت در تمرینات مهارتی و تسلط بر توپ کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان، این پکیج را با قیمتی مناسب می توانید خریداری کنید.

تمرین تسلط روی توپ در فوتبال

همانطور که بارها گفته شد تسلط بر توپ در فوتبال مهم‌ ترین ملاک موفقیت در فوتبال است. مهارت کنترل توپ سبب می‌ شود تا هماهنگی بازیکن و تصاحب توپ افزایش یابد. در واقع هدف از پکیج ارائه شده در کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان و تمرینات مهارتی تسلط بر توپ آن است که تعداد دفعات تصاحب و تماس با توپ به حداکثر برسد. در موفق‌ ترین و بهترین تمرینات فوتبال، یک فوتبالیست تسلط کامل بر توپ دارد و می‌ تواند با سرعتی بالا جهت توپ را در پاس دادن و دریبل زدن کنترل کند.

تمام فوتبالیست‌ ها موفق و مطرح دنیا ساعت‌ ها تمرین کرده‌ اند و با به دست آوردن مهم‌ ترین مهارت فوتبال که همان تسلط بر توپ است به موفقیت در فوتبال دست یافته‌ اند. با فراگیری علم تمرین، برنامه تغذیه فوتبال و برنامه اصلاح حرکتی در کنار مربی، شما می‌ توانید در زمانی کوتاه بهترین تمرینات فوتبال تمام عمر خود را داشته باشید. بعد از مدت کوتاهی پس از تمرین منظم و حرکات اصولی تسلط بر توپ، شما فوتبالیست کوشا می‌ توانید زیر نظر مربی تمرینات کنترل توپ در سرعت بالا را آموزش ببینید.

تمرینات مقاومت در سرعت و کنترل توپ در سرعت بالا در بهبود عملکرد یک بازیکن جایگاه ویژه‌ ای دارند و یکی از تمرینات اختصاصی فوتبال به حساب می آیند. با فراگیری تمرین‌ های کنترل توپ، تکنیک و مهارت بازی شما افزایش چشمگیری می‌ یابد که این خود منجر به موفقیت در فوتبال می‌ شود.

آموزش حفظ توپ در فوتبال

تمرینات فوتبالیکی از آموزش‌ های مهم در بهترین تمرینات فوتبال، توجه به حفظ توپ و حفظ فاصله است. کسب این مهارت تنها با فراگیری علم تمرین و آموزش انواع تمرینات فوتبال ممکن می‌ شود.

حفظ توپ در فوتبال

همانطور که می‌ دانید فوتبال بازی با پا است و استفاده از دست در بازی تخطی از قوانین است. اما یک فوتبالیست برای تسلط بر توپ و کنترل توپ می‌ تواند از بدن خودش استفاده کند. به این صورت که در شرایط خاص می‌ تواند از طریق بدن مانع تصاحب توپ توسط حریف شود. حفظ توپ یکی از ملاک‌ های داشتن بهترین تمرینات فوتبال است.

حفظ فاصله در فوتبال

یکی دیگر از تمرینات فوتبال حرفه ای پکیج مهارتی و تسلط بر توپ کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان، برقراری حفظ فاصله است. حفظ فاصله در فوتبال در شرایطی مثل دریبل زدن بسیار مهم است. برای رعایت حفظ فاصله مناسب و داشتن بهترین تمرینات فوتبال باید اول حفظ توپ را به صورت کاملا حرفه‌ ای زیر نظر مربی فرا بگیرید و سپس برای حفظ فاصله و ضربه دریبل که مستلزم حفظ فاصله مناسب است آموزش و تمرینات اختصاصی ببینید.

باشگاه فوتبال پیشگامان پکیج تمرینات مهارتی و تسلط توپ را برای تمامی رده‌ های سنی در نظر گرفته است. ارائه همین پکیج‌ ها باعث موفقیت و رقم زدن بهترین تمرینات فوتبال در باشگاه ما شده است.

تسلط روی توپ در چه تاثیری در فوتبال دارد؟

اولین و اصلی‌ ترین فایده تسلط بر توپ موفقیت در فوتبال است. زیرا کنترل درست و حرفه ای توپ در بازی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای موفقیت تیم می باشد. فواید دیگری وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

افزایش تمرکز

برای تسلط داشتن بر توپ، احتیاج است که تمرکز ویژه‌ ای صرف کنترل توپ مخصوصا در حرکت شود. به همین دلیل وجود تمرینات تسلط بر توپ باعث افزایش تمرکز در بازیکنان می‌ شود.

افزایش اعتماد به نفس

با فراگیری علم تمرین فوتبال و داشتن تسلط بر توپ، عملکرد بازیکنان در زمین بازی افزایش می‌ یابد و این اعتماد به نفس، تسلط بر توپ باعث موفقیت در تمرینات فوتبال حرفه ای خواهد شد.

تناسب اندام

شما با انجام بهترین تمرین فوتبال در باشگاه پیشگامان تحرک زیادی کرده و در نتیجه کالری سوزی خوبی خواهید داشت که به داشتن اندام زیبا کمک شایانی می‌ کند.

شرکت در حرکات نمایشی

حرکات نمایشی طرفداران زیادی دارد. با شرکت در تمرینات تسلط بر توپ و فراگیری علم تمرین شما می‌ توانید در رشته حرکات نمایشی فوتبال شرکت کنید و به راحتی بدرخشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع تمرین فوتبال آشنا کنیم. همچنین بیان کردیم یکی از مهم ترین مهارت هایی که یک فوبتالیست باید داشته باشد مهارت تسلط روی توپ است  که این امر با انجام تمرین اصولی در فوتبال محقق می شود.

کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان یکی از بهترین و معتبرترین مدارسی است که پکیج‌ هایی مقرون به صرفه را جهت ارتقاء فوتبالیست‌ های نوپا عرضه می‌ کند. لازم به ذکر است که این پکیج‌ ها برای تمامی سنین از نونهالان زیر ۱۰ سال تا جوانان زیر ۱۷ سال موجود می‌ باشد.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

جهت دریافت پکیج تمرینات فوتبال حرفه ای با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید. ۰۹۱۵۱۱۱۳۰۲۱

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟