ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه

ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه

ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه

به نقل از چند سایت معتبر خبری اولین بازی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه آزادی و مقابل تیم ملی روسیه برگزار خواهد شد که انتخاب ۱۱ بازیکن از بین لیست ۲۷ نفره، کار بسیار سختی برای دراگان اسکوییچ خواهد بود.
وی که از بین مهره­های شایسته برای حضور در تیم ملی توانسته لیست معقولی را انتخاب کند، اما در چند پست با تریدهایی مواجه شده تا ترکیب تیم ملی به گونه­ای برای کادر فنی سوریه مرموز و غیرقابل باشد، تا جایی که غیبت مهره­های اصلی ابهام­ها را حداکثری کرده است.
تیم ملی فردا سردار آزمون را به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با عراق، در اختیار نخواهد داشت و او بازی خود را با همین تیم در مرحله مقدماتی را شروع خواهد کرد. ترکیب تیم ملی در آخرین بازی ملی، به جز آزمون تغیرات دیگری هم دارد.

 آیا امیری باز هم در دفاع چپ تیم ملی قرار می­گیرد؟

تیم ملی در لیست خود دو مدافع چپ تخصصی در اختیار دارد. میلاد محمدی که در ۲۷ سالگی رکورد ۴۰ بازی تیم ملی را کسب کرده است و خود را برای بازی جام جهانی آماده می­کند و در اولویت نخست اسکوییچ است اما در چند ماه اخیر بازی باشگاهی انجام نداد و در حال حاضر تحت قرارداد با تیمی نیست.

هافبک مرکزی

بازی احمد نوراللهی در پرسپولیس، احتمالا اسکوییچ را مجاب کرده است که تا به این بازیکن میدان بدهد و او را در ترکیب اصلی قرار دهد تا هافبک دفاعی تیم ایران در بازیبا سوریه این بازیکن باشد اما برا زوج او گزینه­های بسیار زیادی وجود دارند.

وینگر راست و چپ

احتمالا تیم با ۴ هافبک به مصاف سوریه خواهد رفت و در این صورت دو وینگر یا هافبک کناری در ترکیب تیم ملی ایران حضور خواهند داشت. با توجه به بازی­های گذشته و حضور ثابت جهانبخش، شانس او برای حضور فیکس بیشتر خواهد بود. همچنین علی قلی زاده که اکنون در شارلروا روزهای خوبی را سپری می­کند و احتمالا یکی از هافبک­های کناری خواهد بود و در طرف دیگر، سامان قدوس، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش گزینه‌های حضور فیکس خواهد بود.

جانشین آزمون چه کسی خواهد بود؟

در ترکیب تیم ملی غیبت سردار آزمون مهم­ترین نکته لاین آپ است، این بازیکن در دو دیدار مقابل عراق و بحرین با مهدی طارمی راه صعود را هموار کرد و آتش بازی فوق العاده­ای انجام داد. در حال حاضر برای بازی با سوریه در موقعیت غیبت آزمون، مهدی قایدی و کریم انصاری فرد بیشترین شانس را برای بازی در کنار مهدی طارمی دارند اما باید دید اسکوییچ چه تصمیم تازه­ای خواهد گرفت.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

برای پیگیری اخبار فوتبالی جذاب و بروز با وب سایت باشگاه فوتبال پیشگامان همراه باشید. همچنین برای خواندن تشریخ این خبر میتوانید روی لینک کلیلک کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟