نقل و انتقالات جذاب در باشگاه النصر عربستان _ سال 2024

نقل و انتقالات جذاب در باشگاه النصر عربستان _ 2024

نقل و انتقالات جذاب در باشگاه النصر عربستان

مثل اینکه در تابستان پیشه رو مدیران سعودی دست بردار نیستند و میخواهند با پیشنهادات مالی هنگفت پای بازیکنان مطرح و حال حاضر اروپا را به این لیگ بکشانند.

کوین دی بروینه

خبرها حاکی از این است که باشگاه النصر عربستان به دنبال یک هافبک خلاق و بازیساز برای کمربند میانی تیم خود مباشد تا بتواند خط هافبک خودش را سر و سامانی بدهد.

اولین هدف در سال ۲۰۲۴ برای مدیران سعودی شکار کاپیتان و جواهر منچستر سیتی یعن کوین دی بروینه است.

 

جواهری درخشان در ترکیب فصل آینده النصر

گفته می شود به دلیل مصدومیت طولانی مدتی که گریبان گیر این ستاره بود و نتوانست تیم خود را در نیم فصل اول هدایت کند، همین مسئله باعث شد که مدیران منچستر سیتی از پیشنهاد تمدید صرف نظر کنند تا با توجه به عملکرد بازیکن در ادامه فصل تصمیم گیری کنند.

با وجود پیشنهاد مالی النصر و علاقه دی بروینه به رونالدو امکان دارد که این بازیکن راهی آسیا شود تا به گفته خودش بتواند آمار پاس گل های خودش را با وجود CR7 بهبود ببخشد.

رافائل واران

در این فصل شاهد عملکرد بد خط دفاعی النصر عربستان در چارچوب رقابت های داخلی و خاارجی بوده ایم، همین مسئله منجر شده تا مدیران این تیم به دنبال یک دفاع مطمئن و باتجربه باشند تا دفاع خود را تقویت کنند و برای تمام جامهای ممکن رقابت کنند.

 

مدافعی مطمئن در باشگاه النصر

چه کسی بهتر از رافائل واران که سابقه بازی در تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد دارد.

دوستی بین کاپیتان النصر و واران باعث شده از این طریق بتوانند به راحتی با این ستاره مذاکره کنند.

گفتنی است این بازیکن فرانسوی از وضعیت کنونی خود ناراضی است و به خاطر نمیکت نشینی های متعدد و بازی ندادن او توسط مربی از وضعیت خود کلافه شده و به  دنبال راهی برای بازی کردن و حضور موثر در تیم باشگاهی خود می باشد.

محمد صلاح

یکی از بهترین وینگر های حال حاضر اروپا و تاریخ باشگاه لیورپول محمد صلاح  که کلی افتخارات فردی و تیمی در کارنامه خود دارد، با وجود اینکه در تابستان گذشته به دنبال خرید وی در تابستان سال ۲۰۲۳ از سوی عربستان آمده بودند باشگاه لیورپول با این پیشنهاد مخالفت کرده و راضی به فروش ستاره خود نشد.

 

بهترین وینگر اروپا در عربستان

اما حالا اوضاع فرق کرده  و با توجه به جدایی سرمربی محبوب و دوست داشتنی لیورپول امکان جدایی این ابر ستاره مصری در تابستان ۲۰۲۴ بسیار بالاست.

در ادامه می توانید مهم ترین اخبار دنیای فوتبال جهان را از طریق باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد دنبال کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟