قهرمانی پنجم پرسپولیس و سقوط ماشین سازی و سایپا


قهرمانی پنجم پرسپولیس و سقوط ماشین سازی و سایپا

تیم پرسپولیس با برد ۲ بر۰ در بازی با تیم پیکان برای پنجمین بار پیاپی توانست به  مقام قهرمانی لیگ  خلیج فارس دست پیدا کند. این قهرمانی دومین قهرمانی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی است و سه قهرمانی قبلی پرسپولیس با سرمربیگری آقای برانکو ایوانکوویچ به دست آمد.

در مهم‌ترین بازی‌های هفته آخر در روز جمعه تیم پرسپولیس تهران به تقابل با تیم مهدی تارتار(پیکان) در استادیوم شهدای قزوین پرداخت و استقلال تهران نیز در استادیوم آزادی میزبان سپاهان بود. در جدول رده‌بندی لیگ بیستم قبل از شروع آخرین بازی‌های لیگ  نام تیم پرسپولیس تهران با ۶۵ امتیاز در صدر به چشم می‌خورد و سپاهان اصفهان نیز با ۶۳ امتیاز در پشت سر پرسپولیس در رتبه دوم قرار داشت و یک امتیاز هم پرسپولیس را به پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران می‌رساند.

در بازی روز جمعه در مقابل پیکان، گل اول بازی را مهدی عبدی در دقیقه ۹ برای پرسپولیس به ثمر رساند و پرسپولیس را در دقایق اولیه مسابقه جلو انداخت و در دقیقه ۲۲ بازی هم نوراللهی دومین گل پرسپولیس را روی اشتباهی از سوی دفاع پیکان وارد دروازه این تیم کرد و بازی با همین نتیجه در نیمه اول پایان یافت.

در مسابقه استقلال و سپاهان این تیم زرد پوشان بودند که در دقیقه ۵۳ با گل رضا میرزایی به برتری رسیدند و سپس سجاد شهباززاده گل دوم را برای زرد پوشان به ثمر رساند و استقلال نیز در وقت‌های اضافه نیمه دوم با گل مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی تک گل خود را به ثمر رساند. شهباززاده، بازیکن تیم سپاهان با تمام شدن لیگ بیستم، با ۲۰ گل زده به عنوان آقای گل لیگ برتر شناخته شد. پس از او گادوین منشأ از گل گهر با ۱۴ گل و همچنین محمد عباس زاده از باشگاه تراکتور با ۱۲ گل در کنار هم  در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفتند.

در بازی‌های دیگر که در روز جمعه  برگزار شد مس رفسنجان با نتیجه ۱ بر ۰ ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد و صنعت نفت آبادان هم ۲ بر۱ ماشین‌سازی را برد. تیم تراکتور تبریز هم با نتیجه‌ای پر گل ۵ بر ۱ سایپا را تحقیر کرد و نفت مسجد سلیمان نیز با یک گل آلومینیوم اراک را شکست داد. بازی بین دو تیم‌ گل‌گهر و نساجی ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید و بازی پدیده و فولاد هم بدون به تمام شد.

بعد از برگزار شدن آخرین بازی‌های لیگ بیستم در جدول رده‌بندی تیم پرسپولیس با ۶۷ امتیاز فاتح لیگ ۲۰ شد و سپاهان با ۶۵ امتیاز در رتبه دوم و استقلال تهران نیز با ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. در پایین جدول نیز تیم ماشین‌سازی با ۱۴ امتیاز سقوطش به لیگ ۱ حتمی شده بود این سایپا و ذوب‌آهن بودند که با امتیازی همسان در تلاش بودند که به لیگ ۱ سقوط نکنند ولی با باخت پر گل سایپا که منجر به تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌ آهن شد تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا به لیگ پایین‌تر سقوط کردند.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟