جام حذفی فولاد خوزستان

جام حذفی در دستان فولادی‌ها

به گزارش یکی از معتبر‌ترین رسانه‌ها در فینال مسابقات جام حذفی ایران، با بردی که فولاد در ضربات پنالتی در مقابل استقلال به دست آورد تمام شد. تلاش و زحمات بازیکنان دو تیم در کل ۱۲۰ دقیقه زمان بازی برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه بود. در جریان بازی، از دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را مشاهده‌گر بودیم که انتقادی‌هایی را از خود به جا گذاشتند بجز چند صحنه‌ای که تیم فولاد توانست بر روی دروازه استقلال خطرناک نشان بدهد و همچنین شوت خطرناک مهدی قایدی، شاهد خلق موقعیت جدی دیگری بر روی دروازه ها نبودیم.

در نیمه اول بازی، روی اشتباهاتی از  مدافعین فولاد مهدی قایدی که صاحب توپ شده بود شوت خطرناکی را به سمت دروازه فولاد زد که شاه عباسی از روی خط برگشت داد تا تنها موقعیت جدی استقلال در طول ۱۲۰ دقیقه، به این شکل هدر رود. ولی در دقایق پایانی مسابقه، موقعیت‌های بازیکنان فولاد تا آستانه فروپاشی دروازه مظاهری نیز رفت ولی این اتفاق رخ نداد. دو ضربه سر متوالی و نسبتا خوب از فرشاد احمدزاده از بالای دروازه و با اختلافی بسیار کم راهی اوت شد. در ادامه بازی و  حدود ۳۰ دقیقه وقت های تلف شده، هیچ یک از بازیکنان دو تیم نتوانستند موقعیتی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی وریا غفوری و مهدی مهدی پور ضربات خود را برای استقلال وارد دروازه استقلال کردند ولی ضربه فرشید اسماعیلی از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت و ضربه داریوش شجاعیانی که در دقیقه ۱۲۰ به بازی آمده بود تا جزو پنالتی زنان استقلال قرار بگیرد ضربه خود را به سمتی زد که فروزان در آنجا حضور داشت و توپ او را دفع کرد. در سمت مقابل بازیکنان فولاد  که از آنها می توان به سیدمهران موسوی، زبیر نیک نفس، ساسان انصاری و احمد عبدالله اشاره کرد ضربه خود را به زیبایی وارد دروازه رشید مظاهری کردند تا در نتیجه این تیم فولاد باشد که نام خود را به عنوان قهرمان جام حذفی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ثبت کند.

به این شکل تیم فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی در  فینال جام حذفی شکست خورد و جام را به حریف هدیه کردند. جواد نکونام هم با به دست آوردن اولین جام دوران مربیگری اش، و همچنین برای دومین فصل متوالی موفق به کسب سهمیه آسیایی برای باشگاه فولاد به شود. جزئیات بیشتر این بازی را می‌توانید با کلیلک بر روی لینک مطالعه نمایید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟