رسوایی پژمان نوری از اتفاقات مسابقه دو تیم ملوان و بادران!


رسوایی پژمان نوری از اتفاقات مسابقه دو تیم ملوان و بادران!

مدیرعامل تیم ملوان با تأکید به صحنه‌های مشکوک مسابقه بین ملوان و بادران دست به رسوایی زد و به نکته‌های مهمی اشاره نمود و تأکید کرد که باید به آن‌ها با جدیت رسیدگی شود.

حضور ذهن دارم که در چند مسابقه قبل جناب آقای فلاح مدیرعامل باشگاه فجر با من تماسی گرفتند و در این مکالمه به من گفت که لازم نیست با تمام قدرت بازی کنید ولی من گفتم که ما  تیم بزرگ و پرطرفدار ملوان هستیم و اگر به یاد داشته باشید در چند سال پیش استقلال از ما یک برد راحت می‌خواست ولی آن تیم را بردیم و باشگاه بزرگ پرسپولیس قهرمان آن دوره شد و  در داخل زمین به بازیکنان ما می‌گفتند که برای شما چه فرقی نمی‌کند، پس چرا دارید تلاش می‌کنید.

علی خطیر، عضو قبلی فدراسیون در هتل داوران قبل از مسابقه حضور یافته است. سؤال من از این مرد  این است که این آقا در شب قبل از مسابقه برای چه در هتل داوران حضور داشت و در آنجا چه کار می‌کرد؟ برای چه در ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه که داوران مسابقه از هتل خارج می‌شوند ایشان پشت آن‌ها از هتل خارج شد. من چند سری دیگر اسنادی دارم که اگر کمیته اخلاق مرا فرا به خواند آن‌ها را تحویل و بازگو می‌کنم.

جناب کرمانشاهی یک خانه‌ی ویلایی در انزلی دارد ‌و در سه شب قبل به انزلی می‌آید و در هتل ساکن می‌شود. آقای خورشیدی وقتی آن اشتباه بزرگ را که وقتی ما در کورس بودیم انجام داد فدراسیون برای ما چه کاری انجام داد؟ تازه قضاوت بازی‌های لیگ برتر را هم به ایشان سپردند. آقای خطیر آخرش می‌گوید برای تفریح و خوش‌گذرانی آمده بودم اما افرادی  که اهل فوتبال هستند بهتر دلیل حضور این آقا را می‌دانند.

شما برای کسب اطلاع از اخبار فوتبالی به‌روز ایران و دنیا می‌توانید به سایت پیشگامان مشهد سر بزنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟