جدایی ناراحت کننده و جنجال‌آفرین فوق ستاره آرژانتینی از آبی‌ اناری‌ها

خداحافطی لیونل مسی از آرژانتین

جدایی ناراحت کننده و جنجال‌آفرین فوق ستاره آرژانتینی از آبی‌ اناری‌ها

به گزارش یکی از معتبر‎‌ترین رسانه‌های رسمی، باشگاه بارسلونا در چند شب پیش به هواداران خود اعلام کرد که توانایی تمدید قرارداد با لیونل مسی را به خاطر قوانین سقف دستمزدها که آن را سازمان لیگ اسپانیا تعیین کرده است، ندارد. این بازیکن آرژانتینی که در اواخر ماه ژوئن قراردادش با بارسلونا تمام شد؛ با توافق‌هایی که برای تمدید قرارداد بین طرفین صورت گرفته بود، بعد از  حدود ۲۱ سال سابقه بازی در این باشگاه حالا از این تیم جدا شده و می‌تواند به هر تیم دیگری به پیوندد.

از چندی قبل گفته شده بود که مسی تعطیلات خود را به دلیل حضور در شهر بارسلونا و تمدید قراردادش با باشگاه زودتر پایان داده و حتی خبری از توافق دو طرف هم منتشر شد ولی  در ادامه با صحبت پدر مسی با لاپورتا در آخر، این باشگاه در یک بیانیه‌ کوتاه خبر جدایی مسی از این باشگاه را به مردم ارائه کرد. هر چند بعضی از منابع معتقدند که این موضوع فقط دلیلی برای فشار به سازمان لالیگا و شخص تباس است که با قوانین مربوط به بالاترین دستمزدهای پرداختی را اصلاح و درست کند؛ چیزی که بار ها گفته شده این است که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم با آن بسیار زیاد مشکل دارد.

بر اساس خبر‌های منتشر شده در همه‌ی رسانه‌های فرانسوی، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در وضعیت بهتری نسبت به باقی رقبا برای جذب فوق ستاره آرژانتینی ۳۴ ساله قرار دارد ولی اگر این ستاره را می‌خواهد باید هر چه سریع‌تر اقدام کند و برای وی پیشنهادی ارائه و بفرستد. حضور نیمار در تیم پاری‌سن‌ژرمن که رابطه‌ای بسیار نزدیکی با  لیونل دارد، می‌تواند این بازیکن را برای پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن بیشتر وسوسه کند. سرخیو راموس مدافع سابق رئال مادرید هم  در چند ماه پیش به جمع پاریسی‌ها پیوست لیونل مسی را در برنامه اجتماعی اینستاگرام فالو کرد تا شایعاتی در مورد پیوستن لیونل مسی به پاریس‌سن‌ژرمن به وجود بیاورد و به این احتمال قوت ببخشد، ضمن اینکه نیمار هم  پستی که مربوط به هم تیمی شدنش با مسی را لایک کرده است.

یک رسانه انگیلیسی هم در گزارشی که به تازگی داده، گفته است؛ باشگاه منچسترسیتی هم وضعیت مسی را در نظر دارد و نسبت به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی  واکنش نشان داده است. منچسترسیتی با خرید جک گریلیش که به تازگی با او قرارداد بسته است و او را به ازای ۱۰۰ میلیون پوند از باشگاه استون‌ویلا جذب کرده است. قبل از این گفته می‌شد قصد جذب هری کین از تاتنهام را دارند. در این گزارش باشگاه منچسترسیتی قدرت مالی لازم را که هم هری کین و هم مسی را به خدمت بگیرد دارد. جهت مطالعه اطلاعات بیشتر د رارین رابطه بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟