انتقال فوق ستاره فرانسوی به مادرید

انتقال فوق ستاره فرانسوی به مادرید

به گزارش یکی از رسانه‌های معتبر داخلی، باید دید امباپه فرانسوی که این روزها سوژه اصلی نقل و انتقالات است و چشم‌های زیادی را به خود دوخته است در این دو روز باقی مانده به جمع رئالی‌ها می‌پیوندد یا خیر. سران رئال مادرید در سه شنبه هفته پیش یک پیشنهاد رسمی با مبلغ ۱۶۰ میلیون یورو به پی اس جی برای جذب ستاره فرانسوی ارائه کرد و در فردای آن روز پیشنهادش را افزایش داد و آن را به ۱۷۰ + ۱۰ میلیون یورو تغییر داد ولی این پیشنهاد نیز از سوی سران این باشگاه نیز رد شد.

پی اس جی حاضر نیست کیلین امباپه را با  مبلغی ۱۸۰ میلیون یورویی به باشگاه رئال واگذار کند و رقمی بیشتر از ۲۰۰ میلیون یورو و یا ۱۸۰میلیون + یک بازیکن از رئال را برای صدور رضایتنامه انتقال امباپه می‌خواهد. کیلین امباپه که مایل به ماندن در پاریس نیست و پیشنهادات پی اس جی را برای تمدید رد کرده است، یکشنبه شب در ترکیب ثابت تیمش مقابل رنس حضور داشت و توانست دو گل تیمش را به ثمر برساند و بهترین بازیکن زمین شود.

او بعد از بازی، با دو گلی که وارد دروازه رنس کرد بسیار خوشحال بود و در صفحه اینستاگرامی خود پیامی منتشر کرد و نوشت:« یک شب رویایی، با دو گل و سه امتیاز» این پیام رئالی ها از جذب این بازیکن بیشتر از قبل نا‌امید کرد. کیلین امباپه طی دو روز کذشته مطمئن شده است که سران و مدیران پی اس جی به او اجازه جدایی نمی‌دهند و سعی می‌کند ۱۰۰ درصد تمرکز خود را بر روی عملکرد خود و موفقیت تیم بگذارد.

وی از ژانویه می تواند به صورت بازیکن آزاد با باشگاه رئال مادرید قرارداد امضا کند و به این تیم به پیوندد ولی تا آن زمان همه چیز به پی اس جی مربوط است و امباپه  باید طبق تصمیم این باشگاه عمل کند. بعضی از کارشناسان معتقدند که این بازیکن فرانسوی تا ژانویه از تصمیم خود برای انتقال به مادرید دست می‌کشد و قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید می‌کند به همین دلیل است که سران رئال از این اتفاق می‌ترسند و سعی می‌کنند تا هر طور که شده این بازیکن را در این تابستان جذب کنند.

هواداران رئال در روز جمعه انتقال امباپه را قطعی می‌دانستند و حتی برخی رسانه‌ها اطلاعاتی در مورد زمان معارفه این فوق ستاره فرانسوی می دادند ولی اکنون بسیار ناامید شده اند و این انتقال را قریب ‌الوقوع می‌بینند. حتی گفت‌گو و مداخله کیا جورابچیان ایجنت ایرانی هم برای این انتقال کافی نبود و وساطت وی نیز هیچ نتیجه نداده است.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟