نتیجه بازی ملی‌پوشان ایرانی در مقابل قزاقستان

نتیجه بازی ملی‌پوشان ایرانی در مقابل قزاقستان

راز غلبه بر تیم ملی فوتسال قزاقستان بر ملا شد

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، راز پیروزی دیدار فردای ملی‌پوشان با تیم قزاقستان را درس گرفتن از اشتباهات بازی با ازبکستان بیان کرد.

به نقل از خبرگزاری پیشگامان، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران به نام حسین شمس، در رابطه با بازی ملی‌پوشان ایرانی در مقابل قزاقستان اظهاراتی داشت. ایشان فرمود: بازی ما در برابر قزاقستان بسیار سخت خواهد بود، امید است که کادر فنی، مشکلات کار تیمی و خط دفاعی را در طول مدت تمرینات بازیکنان برطرف نماید.
قزاقستان تیم بسیار قدرتمندی است اما تیم‌شان نسبت به سال‌ها پیش که ۸ بازیکن برزیلی داشتند، اندکی تفاوت دارد و اکنون تنها ۳ بازیکن برزیلی در آن تیم حضور دارند. اما به هر حال انشاالله که تمرینات بازی را به خوبی انجام داده باشیم. چرا که قزاقستان از تیم فوتسال بسیار خوبی برخوردار است.
وی همچنین افزود: اگر بازیکنان ما اشتباهات بازی با ازبکستان را مجدد تکرار نکنند، حتما قزاقستان را شکست خواهیم داد و پیروز میدان خواهیم شد. امید است که در این بازی، مدافعان تیم‌مان برقرار باشند و به قزاق‌ها اجازه نزدیک شدن به دروازه تیم را ندهند.
حسین شمس در رابطه با دروازه‌بان تیم ملی فوتسال قزاقستان، به نام هگوئیتا بیان نمود که از نقاط قوت تیم قزاقستان حضور هگوئیتا در بازی است. او از گذشته تا به امروز دروازه‌بان بوده است و در بازی بسیار مهارت دارد. او موفق شده است گل‌های بسیار زیادی را در سطح اروپا به ثمر برساند. با این وجود زمانی که او توپ را به جلو می‌آورد، باید کاملا محتاطانه عمل کرد.
در ادامه نیز افزود که نظر شخصی بنده این است که زمانیکه دروازه‌بان تیم قزاقستان به سمت جلو می‌آید، حتما باید یکی از بازیکنان در مقابل او بایستد و مانع از پرتاب توپ او به سوی دروازه شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، در پاسخ به توانایی شکست قزاقستان در این دیدار فرمود: شرط پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در برابر قزاقستان، حل مشکلات خط دفاعی است و بازیکنان نباید همچون بازی با ازبکستان با این تیم رو به رو شوند.  به هر حال امید است که بتوانیم در این بازی پیروز شویم و در نیمه نهایی به دیدار با اسپانیا برویم.

 برای اطلاع از اخبار به‌روز با وب سایت باشگاه پیشگامان همراه باشید.

به مشاوره نیاز دارید؟