پاداش بازیکنان تیم الف پیشگامان بعد از تثبیت صدرنشینی

پاداش بازیکنان تیم الف پیشگامان بعد از تثبیت صدرنشینی

پیروزی دلچسب و تثبیت صدرنشینی

تیم پیشگامان الف در رده سنی زیر ۱۳ سال با مربی‌گری آقای صمد عمارلویی پس از هنرنمایی در لیگ زیر ۱۲ سال مقابل تیم جهان گستر بزرگ و به پایان رساندن بازی به نفع خود با نتیجه ۲-۰ باز هم یک افتخار پیروزی دیگر به نام خود ثبت کردند. پس از بازی همه بچه‌های تیم در دفتر باشگاه پیشگامان واقع در بلوار معلم به همراه کادر فنی باشگاه گرد هم آمدند و این برد را در کنار هم جشن گرفتند زیرا این پیروزی دلچسب که موجب تثبیت صدرنشینی این تیم در لیگ زیر ۱۲ سال شد.

شما نیز اگر از علاقمندان به فوتبال هستید و به دنبال یک مجموعه حرفه‌ای برای آموزش و طی کردن پله‌های ترقی هستید می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مشهد تمام تمرینات و امکانات این باشگاه را مورد بررسی قرار دهید و با آگاهی کامل به دفتر باشگاه مراجعه کنید و اقدام به ثبت نام در کلاس‌ها نمایید. لازم به ذکر است که همچنین می‌توانید همین حالا با کلیک بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان وارد صفحه ثبت نام شوید و با تکمیل اطلاعات خود به راحتی در باشگاه حرفه‌ای پیشگامان با ۲۱ سال سابقه درخشان با کادر فنی مجرب و مدیریت آقای علی پوررمضان در بهترین مدرسه فوتبال مشهد ثبت نام کنید. ما در باشگاه پیشگامان تلاش می‌کنیم جوانان و جوانان کشور عزیزمان ایران را به نحوی صحیح در راه سلامتی و تندرستی رشد دهیم تا در عرصه ورزش فوتبال به مقام‌های بالاتر دست پیدا کنند به امید پیروزی‌های بزرگ‌تر و کسب افتخارات درخشان‌تر برای فوتبال آموزان پر تلاش و مهاجم باشگاه پیشگامان.

جهت اطلاع از اخبار به‌روز با مراجعه به وبسایت باشگاه پیشگامان زودتر از بقیه خبرهای فوتبالی را دریافت کنید. شما می‌توانید در انتهای این صفحه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود و پیشرفت باشگاه پیشگامان با ما به اشتراک بگذارید.

به مشاوره نیاز دارید؟