کامبک تیم زیر 13 سال پیشگامان در حساس ترین مقطع فصل

در حساس ترین بازی رده بندی لیگ زیر ۱۳ سال دسته یک مشهد، پیشگامان توانست با یک کامبک رویایی در مقابل تیم خوب جهان گستر پیروز میدان شود.

نظر سرمربی تیم جناب آقای فیاضی نیا

وحید فیاضی نیا، سرمربی تیم زیر ۱۳ سال باشگاه پیشگامان مشهد:

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست.

فصل ۴۰۲_۴۰۳ مسابقات زیر ۱۳ سال لیگ ۱ با همه فراز و نشیب هایش تمام شد. این در حالی بود که این لیگ ویژه بازیکنان رده سنی ۸۹ بود و ما با ۹۶ درصد بازیکنان رده ۹۰ پا به مسابقات گذاشتیم.
بازیکنانی که فقط تجربه بازی زمین کوچک و ۶*۶ رو داشتند. به نوبه خود و کمک هایم آقایان سبحان خراشادی و مجتبی حسینی تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم بصورت شایسته، این تیم را آماده و روانه مسابقات کنیم.
قبل از شروع مسابقات فقط ۱ بازی دوستانه برگزار کردیم، یادم هست که یکی از همکارانم بعد از پایان بازی در مکان دیگری من را کنار کشید و در گوشم خواند که با این تیم به مسابقات نرو. من بازی شما را دیدم و خیلی ریسک بزرگی میکنید.
همیشه عاشق کار سخت بودم و به لطف پروردگار توانستم در اولین سال حضور این گل پسرها و بدون تجربه، نتایج آبرومندی کسب کنیم.

مسابقات در ۲ گروه برگزار شد، که تیم ما در پایان بازی ها قهرمان گروه دوم شد و به مرحله حذفی صعود کرد که در بازی مقابل پرسپولیس بصورت نابرابر با شکست مواجه شدیم.
بازیی که به ادعای ناظر مسابقه و افرادی که در محل مسابقه حضور داشتند و حتی والدین بازیکنانم، واقعا جوانمردانه نبود و حداقل ۵ نفر از بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی واضح با رده سنی ۱۵ یا حتی ۱۶ سال مقایسه میشدند.
در پایان و در دیدار رده بندی مقابل تیم خوب جهان گستر قرار گرفتیم. که در پایان بازی با گل محمد صالح صادقی بازیکن سخت کوش و متعصب تیم، با کسالتی که داشت و جهت کمک به تیم، اصرار داشت که بازی کند، با نتیجه مساوی ۱_۱ به پایان رسید و در ضربات پنالتی با همت بچه ها خدا را شکر بازی رو برده و به مقام سومی دست یافتیم.

بازیکنان پنالتی زن:

  • محمد صالح صادقی
  • فرزاد حسین نژاد
  • پویا فیاضی نیا
  • ابوالفضل عتیقی
  • سهیل محمد زاده

که همه بازیکنان پنالتی های خودرا به ثمر رساندند.

برد تیم زیر 13 سال باشگاه پیشگامان مشهد

آمار تیم در پایان مسابقات دسته اول لیگ زیر ۱۳ سال مشهد

۸ پیروزی

۱ تساوی

۱ شکست

گل زده : ۴۰

گل خورده : ۱۴

این فقط ۴۰ درصد از ماموریتی بود که به من بابت تیم ۱۳ سال سپرده شد که در فاز ۱ توانستیم به پایان برسانیم.

انشاله در فاز بعدی با برنامه ۱ ساله که با گروهم نوشته شده بتوانیم به ساخت بازیکن و ساخت یک تیم مدرن جهت رشد و توسعه فوتبال این شهر کاری کرده باشیم.

با تشکر / وحید فیاضی نیا

 

به مشاوره نیاز دارید؟