رونالدو

فوق ستاره‌ای بی‌پایان به نام رونالدو

بار دیگر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی در دقایق پایانی بازی با ویارئال به داد تیم خود منچستریونایتد رسید.
به گزارش باشگاه پیشگامان، کریستیانو رونالدو یک ستاره بزرگ برای درخشش در هنگام سختی‌هاست.  منچستریونایتد توانست در شرایطی در بازی مقابل ویارئال ۱-۲ پیروز میدان شود که در طول بازی و به ویژه نیمه اول، عملکرد چندان خوبی نداشت. چرا که اگر حضور داوید دخیا نبود، سرنوشت بازی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
این دروازه بان اسپانیایی در طول مسابقه، مقاومت خوبی از خود نشان داد اما در نیمه دوم مغلوب تیم ویارئال شد و اول گل بازی توسط آن تیم به ثمر رسید. در امتداد بازی، الکس تلس از تیم منچستر توانست نتیجه را به تساوی برساند. در نهایت در دقایق پایانی بازی، ابر ستاره تیم منچستریونایتد، یعنی رولاندو توانست با یک امتیاز برتر، نتیجه بازی را به نفع تیمش تغییر دهد و با ۲ گل به پیروزی برسد.

این فوق ستاره پرتغالی، در دقایق اضافه بازی با یک گل جذاب از سمت راست محوطه، دروازه حریف را باز کرد و به داد تیم خود رسید. البته گل زیبای رونالدو با همکاری جسی لینگارد مهیا شد و بدین ترتیب لیگارند توانست اشتباه قبلی خود را در دیدار مقابل یانگ بویز جبران کند.
اکنون کریستین رونالدو به عنوان برترین گل زن تاریخ شمرده می‌شود. او ۱۷۸ بازی در لیگ قهرمانان دارد که توانسته رکورد رقیب دیرینه خود یعنی ایکر کاسیاس را بشکند. حال او با ۳۶ سال سن، لقب دومین گلزن مسن یونایتد در رقابت‌های اروپایی را از آن خود کرده است.

همچنین در این رقابت، طلسم باز شدن دروازه تیم ویارئال شکسته شد و رونالدو توانست بعد از چهار بازی قبلی با لباس یونایتد در مقابل تیم ویارئال، سرانجام به گلزنی برسد. البته او در زمان حضورش در تیم رئال مادرید ۱۳بار موفق به گلزنی به این تیم شده بود. لازم به ذکر است که کریستین رونالدو و سرخیو آگوئرو با زدن سه گل پیروزی در لیگ قهرمانان، رکوردار گلزنی در وقت اضافه هستند.

برای اطلاع از اخبار به روز با وب سایت باشگاه فوتبال پیشگامان همراه باشید.

به مشاوره نیاز دارید؟