نتایج لیگ زیر 14 سال پیشگامان مشهد VS ستارگان خراسان

نتایج لیگ زیر 14 سال پیشگامان مقابل ستارگان خراسان

نتیجه بازی چهارمین هفته لیگ زیر ۱۴ سال

لیگ دسته اول ۱۴ سال مشهد – هفته چهارم

۶ آبان ۱۴۰۰ – ورزشگاه تختی

پیشگامان مشهد ۲-۱ ستارگان خراسان

گل های بازی:
امیرحسین فقیرپور
حسین بیک یزدی

در هفته چهارم لیگ دسته اول ۱۴ سال مشهد مورخ ۶ آبان ۱۴۰۰، تیم پیشگامان مشهد در ورزشگاه تختی مقابل ستارگان خراسان قرار گرفت. این بازی با ثبت دو گل توسط امیرحسین فقیرپور و حسین بیک یزدی به نفع پیشگامان مشهد با تیجه دو بر یک با سوت داور به پایان رسید.

در مربی تیم پیشگامان نظرخود را اینگونه بیان کرد:

مصاحبه بازی بسیار پرفشاری بود تیمی قابل با بازیکنانی توانمند که کادر فنی باتجربه‌ای داشت اما بازیکنان ما با احترام به تیم حریف تمام تمرکز خودشون رو برروی نکاتی گذاشتند که در طی هفته ازشون خواسته بودیم.
ما آنالیز کاملی از تیم حریف داشتیم و برروی همان موارد در طی هفته کار کردیم که خداروشکر در طول بازی جواب داد.
در وهله اول خدا رو شاکریم بابت کسب ۳ امتیاز این بازی، اما خوشحالی ما زمانی بیشتر شد که علاوه بر کسب امتیازات کامل این بازی، تونستیم اتحاد و همدلی خودمون رو بعد از مصدومیت علی اصغرزاده بیشتر و بیشتر کنیم و در انتها این پیروزی رو به این بازیکن ارزشمند تقدیم می‌کنیم.

باشگاه پیشگامان مشهد

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان مشهد هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟