فراخوان تست لیگ برتر باشگاه پیشگامان مشهد

تست لیگ برتر فوتبال کشور

باشگاه پیشگامان مشهد واقع در استان خراسان با مدیریت علی پوررمضان در نظر دارد تا جهت حضور در مسابقات لیگ برتر نونهالان زیر ۱۵ سال و همینطور مسابقات زیر ۱۷ سال استان، برای فصل ١۴٠٠-١۴٠١ بازیکن جذب نماید. تست لیگ برتر فوتبال می‌تواند بسیاری از فوتبال آموزان را به رویای لژیونر شدن نزدیک‌تر کند.

باشگاه پیشگامان مشهد، از جمله آکادمی‌های موفق و معتبر در کشور است که توانسته در زمینه معرفی افراد توانمند و با استعداد در فوتبال و ایجاد آمادگی در آنها بسیار موفق عمل کند. این آکادمی تمرین‌ها و آموزش‌های تخصصی خود را از سنین پایین به افراد ارائه می‌دهد و با به کارگیری برترین مربیان این رشته ورزشی، تمامی علاقه‌مندان به فوتبال را برای راه یابی به مسابقات مختلف استانی و کشوری آماده می‌کند.
به همین منظور، از کلیه بازیکنان مستعد و دارای رزومه متولد ۸۴ به بالا دعوت می‌شود تا ابتدا مشخصات خود را به شماره همراه ۰۹۰۲۱۱۴۳۰۲۱ پیامک نموده تا شرایط حضور در تست رایگان برای آنها فراهم گردد.

لازم به ذکر است که مربیان آکادمی پیشگامان، از طریق استعدادیابی فوتبال، تمامی بازیکنان تیم‌ فوتبال نونهالان، نوجوان و جوانان خود را در بهترین پست ها قرار می‌دهند. همچنین برنامه تغذیه فوتبال و اصلاح حرکتی فوتبال را همراه با تمرینات تخصصی خود، با بهترین امکانات در اختیار بازیکنان می‌گذارند.

بنابراین علاقه‌مندان و دوستداران فوتبال می‌توانند با ارائه مشخصات خود و نیز انجام تست‌های لازمه، به عضویت در رده‌های پایه مدرسه فوتبال پیشگامان در آمده و از بهترین امکانات باشگاه برای آمادگی جهت حضور مسابقات استفاده کنند.

قابل ذکر است که حضور در تست لیگ برتر این باشگاه رایگان می‌باشد.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از اخبار به‌روز ورزشی اینستاگرام باشگاه پیشگامان را دنبال کنید.

 

 

به مشاوره نیاز دارید؟