فوتبال ایتالیا در انتظار کارلو آنچلوتی!!

فوتبال ایتالیا در انتظار کارلو آنچلوتی!!

تیم ملی ایتالیا

به گزارش خبرگزاری پیشگامان، کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه و معروف جهانی همچنان به کار در رده باشگاهی علاقه شدیدی دارد و تیم ملی ایتالیا را به روبرتو مانچینی سپرده است. در دورانی که فوتبال ایتالیا با فراز و نشیب بسیاری رو‌به‌رو شده‌بود یکی از گزینه‌های پیشنهادی و احتمالی برای حضور در کنار تیم ملی ایتالیا و نیمکت آتزوری، آنچلوتی این اسطوره کشور ایتالیا بود، اما این سرمربی خوش ذوق قصدی برای همراهی تیم ملی کشور خود ندارد.

همچنین دوست و رقیب او روبرتو مانچینی با قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ با تیم ملی ایتالیا بسته است و پیروزی‌های پی‌در‌پی، نیمکت آتزوری را رها نمی‌کند. تعداد شکست‌های تیم ملی ایتالیا در زمان حضور مانچینی آن‌قدر کم بوده‌است که بعید می‌دانیم فدراسیون فوتبال کشور ایتالیا نیز تمایلی برای تعویض این مربی بی‌نظیر را داشته باشد.

در مصاحبه اخیر از کارلو آنچلوتی سوال شد:

آیا به هدایت و مربی‌گری تیم ملی ایتالیا در آینده فکر می‌کنید؟ آنچلوتی پاسخ داد: نمی‌دانم، ممکن است در آینده یکی از گزینه‌های انتخابی من مربی‌گری تیم ملی ایتالیا باشد ولی درحال حاضر قصد دارم از فعالیت‌های روزانه خود و انجام دادن کارها لذت ببرم و همراهی در هنگام تمرین کردن تیم‌هایم را دوست دارم.
جداشدن خامس رودریگز از اورتون صحیح است؟ آنچلوتی پاسخ داد: چه سوال بی‌معنایی، نمی‌دانم. خامس خودش تصمیم نهایی را می‌گیرد و برای او بازی کردن بی‌عیب و نقص و داشتن حال خوب و خود را در زمین نشان دادن مهم است.

کریم بنزما گزینه صحیح برای دریافت توپ طلا است؟ آنچلوتی گفت: در مقابل بنزما، رابرت لواندوفسکی قرار دارد که بسیار باتجربه و بازیکن خوبی است. اما بنزما با بازی خوبی که دارد همچنان در رتبه اول گلزنی قرار دارد و قدرت او در رهبری تیم زبان زد است. من و تیم از داشتن چنین بازیکن تیزپایی بسیار خوش حال هستیم.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟