صعود ایتالیا به جام‌جهانی ۲۰۲۲، بدون جورجیو کیه لینی!!!

صعود ایتالیا به جام‌جهانی ۲۰۲۲، بدون جورجیو کیه لینی!!!

دیدار تعیین‌کننده مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری تیم پیشگامان، این هفته تیم ملی ایتالیا دیدار تعیین‌کننده مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را برای صدرنشینی در گروه خود در مقابل سوئیس خواهد داشت. جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا بیان داشت باتوجه به مصدومیت بازیکنان به نامی همچون چیرو ایموبیله، لورنزو پلگرینی و مارکو وراتی، تیم او همچنان تلاش خود را خواهد کرد و بازی خوب و دیدنی را در بازی‌های این هفته در مقابل تیم سوئیس و ایرلند از خود نشان خواهد داد.

جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا در مصاحبه اخیر خود به رای اسپورت گفت: من تصور می‌کردم مصدومیت جدی ندارم بنابراین در اردو تیم ملی ایتالیا حضور داشتم اما در ادامه تصمیم گرفتم چند روز بیشتر از بازی فاصله بگیرم و استراحت کنم. متاسفانه دو بازی مهم در مقابل سوئیس و ایرلند را از دست می‌دهم اما تمام بازی در کنار هم تیمی‌های خود خواهم بود.

من نسبت به آینده امیدوار و حس آرامش دارم و به نظرم وظیفه مربی انتقال همین حس آرام بودن به هم تیمی خود است. تیم ملی ایتالیا، تیم فوق‌العاده‌ای است و راز این دوره سه ساله این است که با تغییر بازیکن و تغییر اشخاص همچنان عملکرد تیم ثابت ماند، لذا من مطمئنم حتی بدون من در این دو بازی پیروز و به هدفمان یعنی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲خواهیم رسید.

شک ندارم که بچه‌ها عملکرد عالی و درجه یکی را در بازی مقابل سوئیس خواهند داشت. درست است قادر به حضور در ترکیب بازی در مقابل سوئیس نخواهم بود و این موضوع بسیار برای من ناراحت کننده است ولی در رم، در کنار تیم خود خواهم ماند. در حال حاضر به دلیل شلوغی برنامه بازی‌ها، بسیاری از تیم‌ها از شرایط حساسی برخوردار هستند. تیم سوئیس نیز غایبان زیادی در لیست خود دارد و شرایط یکسانی با تیم ما دارد. تیم‌ها به دلیل بازی‌های پشت هم فرصت ریکاوری و جان تازه گرفتن را ندارند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟