قهرمانی باشگاه پیشگامان در تورنومنت خلیل آباد کاشمر

قهرمانی باشگاه پیشگامان در تورنومنت خلیل آباد کاشمر

با شگاه فوتبال پیشگامان مشهد توانست دو رده سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۵ سال را به مقام های اول و سوم برساند. تیم زیر۱۴ سال توانست مقام چهارم را کسب کند. تیم زیر ۱۳ سال به دو تیم الف و ب تقسیم شد و تیم الف رده قهرمانی و تیم ب در رده سوم قرا گرفت. تیم زیر ۱۵ سال هم توانست در رده قهرمانی قرار بگیرد. باشگاه فوتبال پیشگامان بعد از دو روز پر بازی توانست با موفقیت به خانه برگردد. باشگاه پیشگامان در این تورنومنت بهترین تیم بوده است و با تمام قدرت پیش میرود.

تیم زیر ۱۳ سال باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد

تیم زیر ۱۳ سال الف و ب هردو در نیمه نهایی حظور داشتند و توانستند با قدرت پیش بروند و مقام کسب کنند. گلرهای این تیم شهریارآدینه، پارسا کریمی و امید رضا شفاعتی هستنند. گلزنان این تیم آقایان طاها فکری، محمدصالح صادقی، پویا فیاضی نیا، امید عزیزی و محمود صنوبری هستند. محمود صنوبری توانست با دو گل در صدر جدول قراربگیرد.

تیم زیر ۱۵ سال باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد

تیم زیر ۱۵ سال توانست رده قهرمان را به دست بیاورد و با سر بالا به خانه برگردد. تیم زیر ۱۵ سال در فینال به ستارگان خورد که توانست با درخشش محمد صدرا هاشمی گلر این تیم ستارگان را شکست دهد و قهرمان شود. این تیم بهترین تیم در رده خودش است و دارد با قدرت به سوی قهرمانی دیگر پیش میرود. بهترین گلر جناب صدرا هاشمی بود که توانست در پنالتی ها ۴ پنالتی را گرفته و فقط یک گل خورده است.

تیم زیر ۱۴ سال باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد

تیم زیر ۱۴ سال توانست در رده چهارم قرار بگیرد و با رویی خوش به خانه برگردد و با روحیه ای بیشتر به سراغ قهرمانی برود. این تیم توانست با بازیکنانی کم تمام تلاش خود را بکند و در رده چهارم قرار بگیرد. این تیم تمام تلاش خود را کرد و با عث افتخار باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد شد.

 

به مشاوره نیاز دارید؟