صحبت‌های تأمل برانگیز سرمربی باواریایی‌ها پس از قهرمانی

یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ

صحبت های تأمل برانگیز سرمربی باواریایی‌ها پس از قهرمانی

مربی جدید باشگاه بایرن مونیخ بعد از موفقیت در سوپر جام و کسب اولین جام دوران مربیگری‌اش آن را مدیون تلاش و زحمات سرمربی قبلی و بازیکنان بایرن دانست.

به گزارش یکی از معتبر‌ترین رسانه‌های ملی، یولیان ناگلسمان بعد از برد ۳ بر یک بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان و در ورزشگاه بوروسیا دورتموند، در مصاحبه‌ای که انجام داد به جمعی از خبرنگاران گفت: بازیکنان من دفاع تیمی را بسیار خوب انجام دادند البته که بازیکنان من سعی می‌کردند در فاز تهاجمی و در زمین حریف بازی کنند که این موضوع باعث پیروزی تیم من شد. بازیکنان من سعی می‌کردند که در بیشتر دقایق بازی، پرس از جلو را برای باز پس‌گیری توپ انجام دهند که این کار را در خط حمله شروع می‌کردند. نیکلاس زوله و اوپامکانو نیز در خط دفاعی بسیار با ثبات و قدرتمند نشان دادند. این مسابقه یک قدم بسیار مهم برای پیشرفت چشمگیر این دو بازیکن خواهد بود.

سرمربی باوورایی‌ها با اشاره به گل توماس مولر که گل دوم بایرن مونیخ بود گفت: این گل یکی از آن گل‌های کلاسیک توماس مولر است. به نطر من این بازیکن قطعا لایق زدن گل‌های بیشتری است. ناگلسمان در مورد فتح اولین جام حرفه‌ای دوران مربیگری‌اش نیز گفت: ما زمان زیادی برای جشن گرفتن و خوشحالی کردن نداریم. از نظر من کسب این جام پاداش زحمات و تلاشی است که هانسی فلیک سرمربی پیشین این تیم و بازیکنان بایرن مونیخ با قهرمانی بوندس‌لیگا کشیده‌اند. من خیلی خوشحالم  ولی این جام بیشتر به آنها تعلق دارد تا به من.

سرمربی سابق تیم لایپزیگ درمورد مصدومیت دو بازیکن تیمش، یعنی کینگزلی کومان و مانوئل نویر در  طول بازی، نیزاظهاراتی داشت: فکر نمی‌کنم که مصدومیت این دو بازیکن خیلی جدی و سخت باشد و امیدوارم که هردو آنها در روز یکشنبه هفته آینده نیز ما را همراهی کنند.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟