سلفی عجیب نیمار جونیور در باشگاه بدنسازی پاریسن ژرمن

سلفی عجیب نیمار جونیور در باشگاه بدنسازی پاریسن ژرمن

سلفی عجیب نیمار جونیور در باشگاه بدنسازی پاریسن ژرمن

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن که حواشی زیادی را اطراف خود داشته است، در تازه‌ترین حاشیه سازی خود یک عکس سلفی عجیب و غریب را از خود در باشگاه بدنسازی پی اس جی منتشر کرده است. به گزارش فوتبالی، بسیاری بر این باورند که اگر نیمار جونیور این حاشیه سازی‌ها را نداشت و بازیکن آرام تری بود و بیشتر تمرکز خود را روی فوتبالش می‌گذاشت تا این‌گونه حرکات، می‌توانست بسیار موفق تر عمل کند.

نیمار این روزها از آمدن لیونل مسی به پاریسن ژرمن بسیار خوشحال است و تصاویر متفاوتی از او در کنار لئو مسی در تمرین‌های پی اس جی منتشر شده است. همچنین نیمار و مسی بازی پاری سن ژرمن در مقابل استراسبورگ را از جایگاه ویژه ورزشگاه پارک ده پرنس، باهم تماشا کردند. اکنون نیمار که به نظر می رسد در تمرینات بدنسازی پی اس جی روحیه بسیار بالایی داشته است، با گرفتن ژست و چهره‌ای عجیب و غریب به خود، این عکس سلفی را گرفته و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به شکل استوری منتشر کرده است تا یک حاشیه سازی تازه داشته باشد و تصویر خود را در شبکه های اجتماعی سوژه کند.

باید دید که عملکرد نیمار در فصل جدید به چه شکل خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از دنیای فوتبال ایران و جهان به مدرسه فوتبال پیشگامان مشهد سر بزنید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در مورد این عکس بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟