کسب مقام چهارم در فستیوال کشوری فوتبال توسط پیشگامان مشهد

کسب مقام چهارم در فستیوال کشوری فوتبال زیر ۱۳سال توسط باشگاه پیشگامان مشهد

نتیجه تلاش‌های باشگاه پیشگامان مشهد در تورنمنت احسان

باشگاه پیشگامان مشهد توانست در اخرین دوره مسابقات تورنمنت احسان در شهر رامسر، موفق به کسب مقام چهارم مسابقات و نیز مقام اول در حوزه اخلاق ورزشی شود. در این فستیوال، ۱۶تیم کشوری در چهار گروه از چهار تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مسابقات فوتبال زیر ۱۳سال که با نام تورنمنت احسان شهرت دارد، همه ساله با مشارکت باشگاه‌های فوتبال از سرتاسر کشور برگزار می‌شود. در آخرین دوره از برگزاری این مسابقات که در شهر رامسر انجام شد، هر چهار تیم در یک گروه قرار گرفتند. تقابل آرمین تنکابن و پیشگامان مشهد به همراه تقابل آکادمی دوستی مهر و متین بابل از جذابیت های دور گروهی مسابقات است.

حضور باشگاه پیشگامان مشهد در دسته بندی گروه یک این مسابقات، در مقابل تیم‌ آرمین تنکابن رقم خورد که در طی رقابت‌های پیاپی، توانست در نهایت مقام چهارم این مسابقات را کسب کند. همچنین در پی رقابتی دیگر از جایگاه رتبه بندی اخلاقی، موفق به دریافت رتبه اول در مقایسه با سایر تیم‌های شرکت کننده گردید.

همچنین در گروه دوم این رقابت ها، تیم های نودآمل- موعود زنجان و میلان تهران-آزاد خوشنام البرز در گروه سوم، تیم های آکادمی دوستی مهرالف-متین بابل و منتظران قائم ملارد- کمیته مینی فوتبال سنندج در تقابل با یکدیگر قرار گرفتند.
علاوه بر این، تیم های نام آوران تبریز- هدف دیلمان سلماس و آکادمی دوستی مهر-آینده سازان ملارد در گروه بندی چهارم این فستیوال با هم مسابقه دادند. تیم استقلال ملارد و ستارگان تبریز هم جز دو تیم دیگر شرکت کننده در گروه یک بودند.

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد با مدیریت علی پوررمضان از جمله آکادمی‌های موفق آموزش فوتبال در شرق کشور محسوب می‌شود. این آکادمی در زمینه جذب و پرورش افراد مستعد و توانا بسیار موفق عمل کرده است. زیرا از رده سنی پایین به پرورش افراد و سرمایه گذاری بر روی استعداد فوتبالی آن‌ها می‌پردازد. ما در آکادمی پیشگامان، برترین مربیان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم و آن‌ها در بهترین زمین‌های بازی استان خراسان از جمله زمین بازی ورزشگاه امام رضا تمرین خواهند کرد.

تیم فوتبال نونهالان و نوجوانان و جوانان باشگاه پیشگامان در لیگ‌های برتر کشوری از جمله تورنمنت احسان ۲۰۲۱ توانسته نتایج تحسین برانگیزی را کسب نمایند. باشگاه پیشگامان مشهد امیدوار است تا تمام افراد علاقه‌مند به فوتبال و مستعد در این ورزش بتوانند، وارد این رشته شده و شاهد موفقیت‌های روزافزون آن‌ها باشیم.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟