برد ایرن از عراق

برد تیم ملی ایران VS عراق

برد ایرن از عراق

ضمن تبریک برد تیم ملی به هموطنان عزیز و خصوصا فوتبال دوست‌های عزیز، در این مطلب همراه شما هستیم با گزارشی کوتاه از برد غرور آفرین تیم ملی ایران در مقابل کشور عراق. پیشاپیش از همراهی شما بزرگواران سپاسگزاریم.
پایان غم‌انگیز در دور رفت مرحله اول مقدماتی جام جهانی داخل قاره آسیا با شکست رو به روی عراق و بحرین و همینطور گرفتن ۶ امتیاز، سبب شد تا تیم ملی کشورمان در شرایط و موقعیت بسیار دشواری جهت راهیابی به دور نهایی قرار گیرند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند در خاک بحرین اقدام بسیار شایسته و بزرگی انجام دهند و با بدست آوردن چهار پیروزی پشت سر هم در برابر کامبوج، هنگ کنک، بحرین و پس از همه این‌ها عراق که به واسطه تنها گل سردار آزمون، بازیکن بسیار قدرتمند و پرافتخار ایران زمین، در صدر جدول گروه c جای گیرند و بی هیچ اگر و اما اضافه ای وارد دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بشوند.

این بازی در هفته نهم مرحله مقدماتی در تاریخ سه شنبه ۲۵/۰۳/۱۴۰۰ در ساعت ۲۱ در استادیوم شیخ علی‌بن محمدآل‌خلیفه در عراق به بازی انجامید. لازم به ذکر است که این بازی به دلیل شرایط کنونی جامعه یعنی ویروس کووید ۱۹، بدون تماشاگر برگزار شده است.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟