پرسپولیس و استقلال تاجیکستان

پرسپولیس ایران VS استقلال تاجیکستان. در بازی که شب گذشته مورخ ۲۳/۶/۱۴۰۰ بین تیم های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان برگزار شد، پرسپولیس توانست در دقایق پایانی بازی، گل زیبایی را توسط مهدی ترابی بزند و پیروز میدان شود، پرسپولیس با این گل و پیروزی در این بازی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

پرسپولیس ایران VS استقلال تاجیکستان

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی ورضا اسدی وارد میدان شد.
در ادامه حامد پاکدل و عیسی آل کثیر به جای امید عالیشاه و مهدی عبدی وارد زمین شدند.

شرح بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان:

بازی از ساعت ۱۹:۳۰به وقت تهران در دوشنبه تاجیکستان برگزار شد. در نیمه اول بازی آرام بود و هیچ کدام از تیم ها موقعیت جدی ای را روی دروازه حریف ایجاد نکردن و در نتیجه هر دو تیمک با نتیجه ۰بر۰ به رختکن رفتند.
اما در نیمه دوم هر دو تیم تهاجمی تر بازی کردند و موقعیت های جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام سر انجامی نداشت و همه فکر میکردند بازی تا دو نیمه ۱۵ دقیقه ای طول خواهد کشید اما این طور نشد و تیم پرسپولی ایرانیان را خوشحال و کشور تاجیکستان را به شوک فرو برد.

مهدی ترابی حوالی دقیقه ۹۰بازی یک گل زیبا را به سمر رسان و تیم پرسپولیس را مستقیم به مرحله ی بعد برد. پرسپولیس در شرایطی را رقبای خود بر سر سعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیکار میکند که دو تیم استقلال و ترکتور سازی از دور مسابقات کنار رفتند.

از آنجا که یک تیم از غرب آسیا و یک تیم از شرق آسیا به فینال رقابت ها میرسند، پرسپولیس حالا در نیمه نهایی غرب اسیا شرکت خواهد کرد تا یک بار دیگر شانسش را برای رسیدن به فینال آسیا امتحان کند. به غیر پرسپولیس ۲ تیم الهلال والنصراز عربستان والوحده از امارات هم به جمع چهار تیم پایانی غرب آسیا رسیدند وقرار است روز جمعه قرعه کشی انجام شود تا تکلیف رقیب بعدی پرسپولیس در این رقابت ها مشخص شود. میتوانید برای اطلاعات بیشتر سری به سایت باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد بزنید.

به مشاوره نیاز دارید؟