پکیج برنامه حرکات اصلاحی و آسیب ورزشی

یکی از خدمات لازم و حیاتی در مدارس فوتبال، ارائه برنامه حرکات اصلاحی است. از آن جایی که فوتبال ورزشی تاکتیکی و حرکتی می‌ باشد، شیوه درست حرکت، در رسیدن به موفقیت در فوتبال نقش اساسی دارد. یکی از خدمات ویژه باشگاه پیشگامان ارائه برنامه اصلاح حرکتی برای فوتبال آموزان نوپا مجموعه است که با ثبت نام مدرسه فوتبال به خانواده بزرگ پیشگامان پیوسته اند.

جهت دریافت پکیج حرکات اصلاحی و آسیب های ورزشی با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید. ۰۹۱۵۱۱۱۳۰۲۱

کلینیک حرکات اصلاحی در مشهد

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد اولین و بهترین مدرسه فوتبال مشهد می باشد که به باشگاه حرکات اصلاحی در مشهد نیز معروف است. فوتبال از آن ورزش‌ هایی است که آسیب‌ های احتمالی زیادی را در بر دارد؛ این آسیب ها باعث می‌ شود تا فوتبالیست نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در واقع در ورزش‌ های تیمی نظیر فوتبال هر شخص وظایفی بر عهده دارد که آسیب یا حرکت اشتباه در بازی باعث ضعف در تیم و در نتیجه باخت می‌ شود. بنابراین برنامه اصلاح حرکتی از آن برنامه‌ هایی است که برای موفقیت در فوتبال بسیار حائز اهمیت است. در کلینیک حرکات اصلاحی در مشهد باشگاه فوتبال پیشگامان هر چه سریعتر مشکلات حرکات اصلاحی را رفع کنید.

آموزش تخصصی فوتبال باشگاه پیشگامان مشهد

با برنامه اصلاح حرکتی

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

تاثیر برنامه اصلاح حرکتی روی بدن

با پیشرفت تکنولوژی و جایگزینی زندگی ماشینی با زندگی انسانی، مردم دچار فقر حرکتی  شده اند. این کمبود حرکت در زندگی مردم تهدیدی جدید بر سلامتی جسم و حتی روح است. در برخی موارد عادات حرکتی اشتباه و نادرست به خصوص در کودکان سبب آسیب رساندن‌ های بسیار خطرآفرین به بدن و روح می‌ شوند. این حرکت اشتباه باعث گسترش سندروم‌ های اختلالات سیستم حرکتی شده و تاثیر بسزایی در زندگی سالم خواهد داشت. بنابراین برنامه اصلاح حرکتی می‌ تواند به سلامتی و تندرستی افراد کمک کند و از طرفی باعث جلوگیری از آسیب ‎‌های وارده از این عادات اشتباه می‌ شوند.

اصلاح حرکتی از طریق تمرینات ورزشی و یا در صورت بروز آسیب، با تمرینات درمانی نیز قابل درمان خواهد بود. باشگاه فوتبال پیشگامان از محدود مدارسی است که به صورت تخصصی پکیج‌ های مناسبی را برای حرکات اصلاحی ارائه می‌ دهد. برنامه اصلاح حرکتی برای هر شخص به صورت مجزا و با توجه به آسیب وارده تعیین می‌ شود. در ورزش فوتبال احتمال بروز آسیب یا ناهنجاری بخصوص در ناحیه مچ پا و زانو مسئله‌ ی طبیعی است و برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد. خوشبختانه با ثبت نام در باشگاه فوتبال پیشگامان می‌ توانید از این پکیج‌ های اصلاح حرکتی جهت موفقیت در فوتبال بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان برنامه اصلاح حرکتی را برای تمامی سنین در نظر گرفته است و به آسیب‌ های پیش روی فوتبال نونهالان، فوتبال نوجوانان و فوتبال جوانان رسیدگی خواهد کرد و برنامه‌ حرکات اصلاحی خوبی را برای انواع سنین ارائه خواهد داد. جهت خرید پکیج‌ های بسیار کاربردی با قیمت مناسب مانند استعداد یابی در مشهد می توانید از قسمت خدمات سایت اقدام کنید.

سندرم های اختلالات سیستم حرکتی

سندروم اختلال سیستم حرکتی به سندرومی گفته می‌ شود که بر اثر الگوهای تکراری و یا عادات غلط به وجود می‌ آیند. این پاسچر های نادرست می‌ تواند سبب آسیب رساندن به سیستم حرکتی و ایجاد نقصان جدی و پیچیده در سیستم حرکتی شوند. این نقص در سیستم حرکتی به اختلالات پاتولوژیکی دستگاه حرکتی نیز دامن می‌ زند. بنابراین عدم تعادل عضلانی باعث اختلال در سیستم حرکتی می‌ شود. برای جلوگیری از این آسیب‌ ها به صورت جدی، لازم است که توسط تمرینات ورزشی و برنامه اصلاح حرکتی از شدیدتر شدن این اختلال جلوگیری شود.

کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان زیر نظر متخصصین حرفه‌ ای و کاردان خود این برنامه حرکات اصلاحی را بعد از معاینات و بررسی‌ های همه جانبه برای فرد آسیب دیده ارائه خواهد داد. همانطور که گفته شد در ورزش فوتبال نیز برنامه اصلاح حرکتی اهمیت زیادی در سلامت فوتبالیست و موفقیت در فوتبال دارد. ارائه برنامه اصلاح حرکتی ویژه و حرفه‌ ای در کنار فراگیری علم تمرین و برنامه تغذیه فوتبال زیر نظر استاید این حرفه باعث می‌ شود فوتبالیست‌ های نوپا  عملکرد خوبی داشته باشند و به موفقیت‌ های زیادی در استان و کشور دست یابند.

جلوگیری از آسیب های حین بازی با برنامه حرکات اصلاحی

بدن انسان از ساختار عضلانی، اسکلتی و مفصلی وابسته به یکدیگر تشکیل شده است. نظام بدن، نظامی پیچیده و در عین حال هماهنگ است که آسیب بر یک قسمت می‌ تواند سبب بروز آسیب در نقاط دیگر شود. علاوه بر این ساختار بدن با سیستم‌ های دیگری نظیر سیستم عصبی و متابولیکی حرکات ساده و پیچیده انسان را تامین می‌ کند. اما ممکن است در شرایط مختلف و یا در صورت بروز یک اتفاق، سیستم حرکتی آسیب دیده یا حتی مختل گردد. اختلال در قسمتی از سیستم حرکتی به صورت زنجیره‌ ای و هماهنگ بر سیستم حرکات دیگر تاثیر مستقیم دارد.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

قابل توجه است که در بهترین تمرینات فوتبال و با آگاهی کامل از علم تمرین و حتی در بازی‌ های فوتبال نیز آسیب به سیستم حرکتی ممکن است. آسیب به قسمتی از سیستم حرکتی یک فوتبالیست، با هر نقشی که داشته باشد اعم از مهاجم یا دروازه بان مسئله‌ ای غیر قابل اجتناب است. برای مثال ممکن است پای مهاجم پیچ خورده و یا با بازیکن حریف برخورد کند و توسط این برخورد به زانو یا مچ پا ضربه وارد شود. با برنامه اصلاح حرکتی و تمرینات داده شده به فرد آسیب دیده و کار کردن بر طبق برنامه حرکات اصلاحی می‌ توان به راحتی آسیب را درمان کرد.

خرید پکیج اصلاح حرکتی

از متمایز کننده‌ ترین خدمات باشگاه فوتبال پیشگامان می‌ توان به وجود پکیج‌ های بسیار کاربردی و حرفه‌ ای اشاره کرد. یکی از این خدمات، کار کردن روی اصلاح حرکتی و برگزاری دوره‌ ها و کلاس‌ های تمرینی برای اصلاح حرکتی است. این تمرینات زیر نظر کارشناسان حرکات اصلاحی برای قسمت آسیب دیده فوتبالیست داده می‌ شود. بعد از مشاوره و معاینه قسمت آسیب دیده توسط کارشناسان اصلاح حرکتی باشگاه، برنامه حرکات اصلاحی برای فرد در نظر گرفته می‌ شود.

جمع بندی

کلینیک تخصصی فوتبال پیشگامان به صورت ویژه برای هر شخص نوشته شده و عملکرد بهبود شخص به طور مرتب ارزیابی می‌ شود. باشگاه فوتبال پیشگامان بهترین تمرینات فوتبال را جهت حرکات اصلاحی در مشهد ارائه می‌ دهد. برای خرید این پکیج کاربردی تنها کافیست فوتوکپی مدارک شناسایی و برگه‌ ی رضایت والدین را همراه داشته باشید. جهت ثبت نام و خرید این پکیج‌ های اصلاح حرکتی قبل از تکمیل ظرفیت از طریق سایت اقدام کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر از پکیج‌ های حرکات اصلاحی یا پیگیری اخبار باشگاه فوتبال پیشگامان از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟