رزومه فوتبالی سیاوش یزدانی


سیاوش یزدانی مقدم بازیکن فوتبال ایران است. او درپست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی میکند. سیاوش یزدانی مقدم در ۸ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد مقدس متولد شد. قد او ۱/۹۲ و پست او دفاع میانی است.

شماره سیاوش یزدانی در استقلال

او با شماره ۷ در حال حاضر در باشگاه استقلال بازی میکند.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

سیاوش یزدانی در کدام باشگاه استعدادیابی شد

او در سال ۸۲ به وسیله ی مربی تیم نوجوانان فتح (حمید وحیدی) به باشگاه پیشگامان مشهد که زیرنظرعلی پوررمضان اداره میشود، معرفی شد. به منظور شرکت درمسابقات لیگ برتر نونهالان کشور وارد تیم پیشگامان با مربی گری علی پوررمضان شد. سیاوش در فصل اول به طور کامل در تیم به کار گرفته نشد ولی با انتقال به تیم کشاورز زیر نظر عباس شریف به دنبال تحقق بخشیدن به اهداف خود در دنیای فوتبال بود.

جهت ثبت نام مدرسه فوتبال مشهد کلیک کنید.

رزومه فوتبال سیاوش یزدانی

او با کسب تجربه در تیم های نوجوانان غدیر و جوانان کشور با اندوخته ای بالا به تیم امید پیام و مجددا شاگرد عباس شریف یکی از مربیان خبره خطه خراسان شد. سیاوش با بازی های درخشان خود توانست که به تیم بزرگسالان پیام در لیگ ۲ بپیوندد و از فرصتی که با مصدومیت مدافعین تیم نصیبش شد بهترین استفاده را برد و توانست خود را به کادر فنی ثابت کند.

ورود سیاوش یزدانی به سیاه جامگان

وی در تابستان سال ۹۱ به سیاه جامگان پیوست و در مسابقات لیگ دسته دوم ۹۱ـ۹۲ حاضر بود و با همین تیم به مسابقات دسته یک راه یافت. او درمسابقات دسته یک «فصل ۲» حضور خود در سیاه جامگان حضور برجسته ای داشت ولی با شکست در برابر پیکان از صعود به لیگ برتر خلیج فارس بازماند.

تمرین سیاوش یزدانی در پیکان

پس از درخشش این بازیکن در تیم سیاه جامگان در مقابل پیکان او در سال ۹۳ به تیم پیکان تهران پیوست. او به مدت ۳ فصل در این تیم حضور روشنی داشت. او اولین بازی خود را در ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ برای پیکان در مقابل ذوب آهن انجام داد.

سیاوش یزدانی مدافع سپاهان

او در سال ۹۶ـ۹۷ به سپاهان اصفهان پیوست و تبدیل به مهره اصلی خط دفاعی این تیم شد. درخشش او طوری چشم گیر بود که توانست پس از ۲ فصل  و ۵۱ بازی و ۲ گل زده از این تیم جدا و به استقلال تهران بپیوندد.

سیاوش یزدانی در استقلال

او در فصل نقل و انتقالات سال ۹۸ با قراردادی ۲ ساله به استقلال تهران پیوست. اولین بازی او در لباس آبی ها در مقابل تیم فولاد بود که او عملکرد بسیار خوبی داشت مورد توجه چشمان هواداران قرار گرفت. او در میان هواداران با لقب دکتر شناخته میشود. او در اولین دربی خود با سیامک نعمتی درگیر شد و موجب بروز درگیری و حاشیه در این دربی شد.

ملوان

باشگاه استقلال سیاوش یزدانی را به علت انجام خدمت سربازی اش به طور قرضی به ملوان داد. او پس از کش و قوس های بسیار توانست با استفاده از قانون کفالت، سربازی خود را تمام کرده و دوباره به آبی پوشان استقلال بپیوندد.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

سیاوش یزدانی در تیم ملی

او اولین بار در سال ۹۸ به دعوت مارک ویلموتس به تیم ملی ایرن رفت. وی اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران در چهارچوب مسابقات دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی امارات در ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ که با برتری ۱ بر ۰ برای تیم ملی امارات همراه بود انجام داد. او در تعویضی دیر هنگام در دقیقه ۸۲ به جای میلاد محمدی وارد زمین شد.

افتخارات تیم ها با حضور سیاوش یزدانی

پیکان

  • لیگ آزادگان سال ۹۴ـ۹۵

سپاهان

  • لیگ برتر نایب قهرمانی ۹۷ـ۹۸

استقلال

  • لیگ برتر نایب قهرمانی ۹۸ـ۹۹
  • ۲ جام حذفی نایب قهرمانی در سال های ۹۸ـ۹۹ ، ۹۹ـ۱۴۰۰
  • سوپر جام ۱۴۰۱

ملوان

  • لیگ آزادگان ۱۴۰۰ـ۱۴۰۱

عکس سیاوش یزدانی

سخن آخر درباره سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی با اینکه مدت کوتاهی را در باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد گذراند و هم اکنون یکه از مدافعان شناخته شده لیگ برتر ایران محسوب میشود ولی همچنان ارتباط خود را با آقای علی پوررمضان مربی سابق خود در باشگاه پیشگامان حفظ کرده است. باشگاه پیشگامان برای سیاوش یزدانی مدافع سرسخت ذهنی تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت میکند.

در بهترین مدرسه فوتبال مشهد آینده ای همچون سیاوش یزدانی و دیگر خروجی های باشگاه پیشگامان در انتظار شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟