رضا صدری بازیکن سابق باشگاه پیشگامان مشهد


رضا صدری در سال ۸۴ وارد باشگاه پیشگامان شد. او بدلیل استعداد ذاتی و تمرینات مستمری که داشت بلافاصله به عضویت تیم منتخب زیر ۱۲ سال استان درآمد.

  برای ثبت نام مدرسه فوتبال کلیک کنید

این بازیکن تجربه صعود به لیگ برتر نونهالان کشور را با تیم پیشگامان در سال ۸۸ در کارنامه خود داشته و بعد از آن در سال ۸۹ وارد تیم نوجوانان پیشگامان شد. به گفته کادر فنی، صدری حضوری موثر در سال ۹۱ در تیم نوجوانان پیشگامان داشت که نهایتا منجر به صعود این تیم به لیگ برتر کشور شد. استفاده از مربیان روان شناس باشگاه در طول دورانی که در پیشگامان بود، تاثیر بسزایی در مسائل ذهنی و به تبع آن، پیشرفت فوتبالی خود داشت.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

برای آشنا شدن با بهترین مدرسه فوتبال کلیک کنید

نشاط و شوخ طبعی جز ویژگی های جدایی ناپذیر رضا صدری بوده و همین موضوع باعث میشد تمام تمرینات باشگاهی را با انرژی مضاعف شرکت کند این بازیکن با وجود اینکه در بین تمام بازیکنان از محبوبیت خاصی برخوردار و صمیمیت را چاشنی کارش کرده بود ولی این موضوع باعث نمیشد جدیتی در کار نداشته و یا بدون هدف وارد تمرین شود؛ به عنوان مثال “مکتوب کردن این موضوع به عنوان هدف فوتبالی خود در سال ۸۸ که من باید ۱۰ سال بعد در لیگ برتر ایران بازی کنم را همیشه یادآور میشد و تلاش های شبانه روزی خود را موثر در رسیدن به آن هدف در سال ۹۸ میدانست.”

با انتقال امتیاز تیم لیگ برتری جوانان بجنورد به شهر خودرو، این بازیکن نیز مجدد شاگرد علی پوررمضان در این تیم شد. سیر تکاملی پیشرفت فوتبالی او با بازی در تیم های پایه شهرخودرو ادامه پیدا کرد که نهایتا نظر رضا مهاجری سرمربی وقت تیم بزرگسال شهرخودرو را به خود جلب کرد و وارد لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کشور شد.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

یادآور میشویم صدری قبل از پیوستن به تیم بزرگسال شهرخودرو مقطعی را در تیم آرامش بازی میکرد و سال موفقی را در تیم جعفر خوشحال گذراند. او فصل جدید را در تیم لیگ یکی مس کرمان فعالیت میکند.

رضا صدری در طول این سالها حمایت تمام قد پدر و مادرش را در پشت سر خود میدید و همیشه قدردان آنها بوده است.

باشگاه پیشگامان برای این بازیکن سختکوش و قدرشناس آرزوی موفقیت میکند

برای ثبت نام در باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد مشهد کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟