حجت حق وردی بازیکن سابق باشگاه پیشگامان مشهد


حجت حق وردی متولد ۳ فوریهٔ ۱۹۹۳ ‏(۲۹ سال) است. اوبازیکن فوتبال اهل ایران است. او در پست دفاع برای باشگاه تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال آذربایجان بازی میکند. او بازی در تیم امید ایران و تیم ملی آذربایجان را در کارنامه خود دارد. قد او۱٫۸۳ سانتی متر است.

حجت حق وردی کجا استعداد یابی شد

حجت حق وردی توسط علی پوررمضان در استعدادیابی زیر ۱۰ سال استان در سال۱۳۸۲ درمشهد انتخاب شد. دلیل اصلی انتخاب حجت هوش و تکنیک بالای او بود البته نمیتوان از حضور و حمایت های همه جانبه پدرش چشم پوشی کرد. پدر حجت یعنی حسین حق وردی با برگزاری کلاس های خصوصی برای او راه را هموارتر میکرد.

حجت حق وردی با حضور در فستیوال های کشوری نظر مربیان تیم ملی زیر ۱۳ سال را به خود جلب کرد. این بازیکن در سال های اول با بازی در پست هافبک راست و هافبک وسط فوتبالش  را آغاز کرد.  همچنین استعدادی را که علی پوررمضان  در پست دفاع از او دیده بود پیشنهاد بازی در این پست را از پوررمضان دریافت کرد که همین موضوع تاثیر بسزایی در فوتبال حرفه ای او داشت .اولین بازی رسمی خود را در سال لیگ کشور با تیم نونهالان پیشگامان آغاز کرد و سهم بسزایی در سعود تیم نونهالان پیشگامان از لیگ ۱ به لیگ برتر کشوردر سال ۸۵ داشت.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

حجت حقوردی سال در سال ۸۶ به همراه سیاوش یزدانی و حسن فاضلی در تیم نوجوانان و جوانان پیشگامان در لیگ کشور زیر نظر علی پوررمضان فعالیت خود را ادامه داد. در سال آخر جوانان توسط علی پوررمضان به محسن سخن سنج معرفی شد و در لیگ کشور جوانان بازی کرد و از آنجا به تیم امید ابومسلم انتقال یافت و زیر نظر مربی نام آشنای خراسان داوود اعظم کسب تجربه کرد و با جلب نظر مربیان به اردوی تیم ملی امید دعوت شد.

حجت حق وردی در سال ۹۳ با عقد قراردادی ۳ ساله از ابومسلم مشهد راهی اصفهان شد و به تیم لیگ برتری ذوب آهن این شهر پیوست و اما در سال ۱۳۹۶ مجید جلالی که به دنبال یک مدافع مرکزی جوان و با تجربه بود پیشنهاد جذب حجت حق وردی را به سران باشگاه ذوب آهن داد که از آن سال تا سال ۱۴۰۰ این بازیکن در تیم لیگ برتر پیکان تهران توپ میزد. بعد در همان سال به باشگاه فوتبال سومقاییت (به ترکی آذربایجانی: Sumqayıt Futbol Klubu) که از باشگاه‌های فوتبال آذربایجانی است رفت. و همچنین ازاوایل سال ۱۴۰۱ به باشگاه فوتبال تراکتور رفت و از آن موقع تا حالا با شماره پیراهن ۹۳ برای آن ها بازی میکند.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

داشتن زندگی حرفه ای و به دور از حاشیه و همچنین اهمیت به تغذیه و استراحت از مهمترین ویژگی هایی بودند که دوستانش از او یاد میکنند.

باشگاه پیشگامان برای این بازیکن خوش اخلاق و جسور آرزوی موفقیت میکند

برای ثبت نام در باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟