بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس + عکس


علی نعمتی بازیکن پرسپولیس Ali Nemati متولد ۱۸ بهمن ۱۳۷۴ (۷ فوریه ۱۹۹۶) در نیشابور می باشد. این بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس اهل ایران است که در پست هافبک با قد ۱٫۸۲ متر (۵ فوت ۱۱ ۱⁄۲ اینچ) برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

علی نعمتی و علی پوررمضان

علی نعمتی فوتبال رسمی خود را در لیگ کشور با تیم نوجوانان پیشگامان در سال ۱۳۸۹ شروع کرد. در سال ۹۳ و با توصیه علی پوررمضان این بازیکن به جوانان شهرخودرو رفت و رقابت را در لیگ برتر جوانان ایران و زیر نظر پوررمضان آغاز کرد؛ چرا که پوررمضان بازیکنان مستعدی را در استان خراسان کشف کرده بود که میتوانستند در کشور از حق این استان در فوتبال دفاع کنند.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

این بازیکن که چند سالی را در پست وینگر چپ گذرانده بود در لیگ برتر جوانان کشور و با توصیه علی پوررمضان که جسارت و هوش دفاعی زیادی را در او پیدا کرده بود در پست های دفاع آخر، هافبک دفاعی و هچنین دفاع چپ سپری کرد که به ظن کادر فنی جز بهترین بازیکنان آن فصل شهرخودرو بود.

علی نعمتی از دوره نوجوانی با سختی زیاد با عزیمت و بعضا رفت و آمد از شهر نیشابور به مشهد و بازی در تیم نونهالان پیشگامان مشهد انگیزه رقابت طلبی تمرکز تداوم خود را به فوتبال ثابت کرد .

او توسط آقایان شکیبا و توزنجانی به علی پوررمضان سرمربی تیم فوتبال پیشگامان در رده نونهالان معرفی شد. در رده جوانان که پوررمضان سرمربی تیم جوانان پدیده در لیگ برتر کشور بود توانست با بهترین عملکرد تیم جوانان پدیده را در کل نیم فصل اول در صدر جدول ببیند و در نیم فصل دوم رتبه سوم را در کنار بازیکنانی چون رضا صدری حسین مهربان و… تجربه کرد.

بعد از جوانان پدیده علی نعمتی در تیم امید پدیده و بعد بزرگسالان پدیده و بعد شهر خودرو موثر ظاهر شد. او سالها دور از دیار خود در مشهد تلاش کرد و لازم به ذکر است جهت هزینه های فوتبالی خود با توجه به نگرش بزرگی که داشت پدر و مادر علی نعمتی در دوران جوانی او مجبور به فروش مهمترین سرمایه زندگی خود جهت حمایت علی نعمتی شدند. لازم به ذکر است که خانواده علی نعمتی در روستاهای شهرستان نیشابور زندگی میکردند.

این نگرش و چشم اندازهای نعمتی و خانواده او ادامه داشت تا زمانی که حمیداوی به اجبار بازیکنان شهر خودرو را با نگاه جبران مشکلات اقتصادی شهر خودرو نگاه کرد و جهت صادر نمودن رضایت علی نعمتی به پرسپولیس شرط پرداخت ۳ میلیارد و ۷۵۰ تومان از او داشت. ولی نعمتی در این برهه منزل شخصی خود را در مشهد فروخت و با دادن چندین چک و پرداخت کل مبلغ فوق به حمیداوی و با اقبال یهیی گل محمدی به پرسپولیس رفت.

علی نعمتی در بزرگسالان شهر خودرو

علی نعمتی

علی نعمتی با بازی در تیم امید شهر خودرو نهایتا به تیم بزرگسال راه پیدا کرد. پوررمضان که چند سالی را در کادر فنی تیم بزرگسال و به عنوان آنالیزور فعالیت میکرد این موضوع را عنوان میکند که نعمتی حتی دو سالی را که در ترکیب اصلی تیم نبود با سخت کوشی و تلاش مضاعف جبران و خود را به کادر فنی ثابت کرد و وارد ترکیب اصلی شهر خودرو شد و هم اکنون جز بهترین مدافعین مرکزی ایران محسوب میشود.

علی نعمتی بازیکن پرسپولیس

علی نعمتی در پرسپولیس

در ۲ شهریور ۱۴۰۰ نعمتی با قراردادی ۳ ساله به تیم پرسپولیس پیوست. وی اولین گلش را در دربی ۹۸ به ثمر رسان که آن بازی در آخر با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

افتخارات علی نعمتی

علی نعمتی فوتبالیست

لیگ برتر خلیج فارس با پرسپولیس

  • نائب قهرمان: ۰۱–۱۴۰۰
  • سوپر جام ایران با پرسپولیس
  • نائب قهرمان: ۱۴۰۰

سخن علی پوررمضان درباره علی نعمتی

یکی از ویژگی های علی نعمتی در دوران فعالیت او در فوتبال پایه که منجرب رشد و شکوفایی او شد، سخت کوشی و عزت نفس او بود. علی نعمتی از روستا و شهرستان نیشابور با مشکلات فراوان در همه ی تمرینات حضور فعال داشت و در زمان انتقال و دریافت رضایت نامه از باشگاه پدیده( شهر خودرو) به پرسپولیس که با ممانعت مدیران وقت شهر خودرو مواجه شد، علی نعمتی با توجه به ذهن بلند پرواز و چشم انداز عالی که داشت با فروش منزل مسکونی خود در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳ میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان و پرداخت به باشگاه پدیده رضایت نامه خود را دریافت و به مقصد پرسپولیس به تهران عزیمت کرد. هم اکنون علی نعمتی در باشگاه پرسپولیس به عنوان یک مدافع کار ساز و گلزن با مبلغ قرارداد بیش از ۱۲ میلیارد تومان فعالیت میکند.

باشگاه پیشگامان برای این بازیکن خوش تکنیک آرزوی موفقیت میکند.

برای ثبت نام در بهترین مدرسه فوتبال مشهد یعنی باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟