احسان سهیلی مقدم بازیکن سابق پیشگامان مشهد


سید احسان سهیلی مقدم از ۵ سالگی به همراه برادرش سید امیر وارد باشگاه پیشگامان مشهد شد و از سن پایین آموزش فوتبال را به طور اصولی در این باشگاه فرا گرفت به طوریکه بعد از گذشت ۵ سال به تیم های منتخب استان دعوت میشد و همیشه جز نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم های منتخب بود.

هیلی در پست هافبک بازی میکرد و توانست در سال ۸۸ و در بین بازیکنان نامدار آن زمان پیشگامان بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و با توانایی و شجاعتی که در مدیریت درون زمین داشت تیم نونهالان پیشگامان را از لیگ یک به لیگ برتر کشور برساند.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

و اما در سال ۹۰ و ۹۱ سید احسان به عنوان کاپیتان زیر نظر علی پوررمضان در لیگ برتر نوجوانان کشور توپ میزد و این مسابقات آخرین تورنمنتی بودند که سهیلی به عنوان بازیکن فوتبال در آن شرکت میکرد. در سال های بعد این بازیکن با ابراز علاقه و گرایش به فوتسال از فوتبال فاصله گرفت و وارد این رشته جذاب و پرطرفدار شد. البته سهیلی در سال ۸۶ که پوررمضان به عنوان سرمربی تیم فوتسال فرش آرا فعالیت میکرد، با این رشته آشنا شده بود و از قبل پیش زمینه ای را پیش روی خود میدید.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

سهیلی با ورود به مسابقات فوتسال آموزشگاه ها رسما از دنیای فوتبال فاصله گرفت ولی تجربیات آن را با خود به فوتسال برد که همین موضوع در کنار تلاش و پیگیری خود او باعث شد تا به تیم ملی فوتسال امید ایران دعوت شود و به طبع آن با پیشنهادات خوبی از لیگ یک فوتسال کشور مواجه شد که با استقبال سهیلی همراه بود. این بازیکن بعد از مدتی بازی در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، هم اکنون در تیم مقاومت البرز توپ میزند.

سید احسان سهیلی با وجود اینکه کار خود را با فوتبال در باشگاه پیشگامان آغاز کرد و آینده خوبی را پیش روی خود میدید ولی با تغییر در چشم انداز خود وارد دنیای پرهیجان فوتسال شد که این موضوع ثمره آموزش درست و پایه ای این بازیکن در این باشگاه است.

باشگاه پیشگامان برای این بازیکن خوش فکر آرزوی موفقیت میکند

برای ثبت نام در باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد مشهد کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟