زمان تغییر بزرگ یونایتد با پایانی تلخ فرا رسید!

زمان تغییر بزرگ یونایتد با پایانی تلخ فرا رسید!

ارائه یک بازی فجیع در روز گذشته توسط یونایتد

به گزارش “پایگاه خبرگزاری باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد”، یونایتد در روز گذشته با ارائه یک بازی فجیع دیگر با چهار گل مقابل واتفورد که در رده هفدهم جدول قرار دارد، شکست خوردند. همچنین بار دیگر انتقادات از این سرمربی بالا گرفت تا امکان همکاری با اوله گونار سولسشر وجود نداشته باشد. بیانیه اخراج اوله گونار سولسشر قرار است، طی ساعات آینده منتشر شود و بعد از تقدیر و تمجید مدیران باشگاه یونایتد از سولسشر نروژی، به طور رسمی جدایی او از این تیم اعلام می‌شود.
مهم‌ترین دغدغه‌ای که مدیران یونایتد اکنون با آن رو به ‌رو هستند، انتخاب جانشین برای اوله گونار سولسشر در ادامه فصل است. در حال حاضر، مدیران منچستریونایتد در حال تلاش هستند تا بتوانند نظر زین الدین زیدان که فعلا قصد بازگشت به سمت سرمربیگری ندارد را جلب کنند و این سرمربی فرانسوی را برای هدایت تیم خود آماده کنند.

با این حال نمی‌توان گفت زیدان برای هدایت منچستریونایتد به عنوان سرمربی شانس زیادی دارد. دارن فلچر و مایکل کریک در بازی حساس مقابل ویارئال هدایت تیم یونایتد را بر عهده خواهند داشت. تا زمانی که مدیران باشگاه بتوانند، سرمربی با تجربه و با کیفیتی در فرصت پیش آماده پیدا کنند که شایسته نیمکت این تیم باشد.
طبق نقل ‌و قول‌ها، حضور لوران بلان، مدافع سابق یونایتد و همچنین سرمربی فعلی تیم الریان قطر نیز روی نیمکت یونایتد احتمال داده شده است. همانطور که وضعیت لوران بلان مشخص است، مدیران یونایتد نیازمند توافق با باشگاه قطری جهت فسخ قرارداد بلان هستند. همچنین اخباری درباره حضور خولن لوپتگی در کنار این تیم مطرح شده و شانس حضور در منچستریونایتد وجود خواهد داشت.

با تمام این‌ها شکی وجود ندارد که بعد از گذشت حدود سه سال، زمان برکنار شدن سرمربی این تیم، اوله گونار سولسشر رسیده و امکان حضور او در بازی پیش‌روی بازیکنان یونایتد در مقابل ویارئال، تحت هیچ شرایطی بر روی نیمکت این تیم ممکن نیست.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟