نتایج لیگ زیر 14 سال پیشگامان مقابل فردا نوین

مسابقه پرهیجان لیگ زیر ۱۴ سال

هفته ششم لیگ دسته اول ۱۴ سال مشهد

۱۴ آبان ۱۴۰۰ – ورزشگاه تختی

پیشگامان مشهد ۶-۰ فردا نوین

گل های بازی:
حسین بیک یزدی ۳ گل
سجاد هراتی
مهرداد معینی
امیرحسین فقیرپور

در هفته ششم لیگ دسته اول ۱۴ سال مشهد مصادف با ۱۴ آبان ۱۴۰۰ اینبار تیم پیشگامان مشهد مقابل تیم پرقدرت فردا نوین در ورزشگاه تختی قرار گرفت. این بازی زیبا از همان ابتدا با شروع تاکتیکی فوتبال آموزان حرفه‌ای تیم پیشگامان مشهد آغاز شد. در نهایت بازیکنان حسین بیک یزدی با ثبت ۳ گل، سجاد هراتی، مهرداد معینی و امیرحسین فقیرپور توانستند این بازی را با نتیجه ۶-۰ به نفع خود به پایان برسانند. امید است که تیم پیشگامان مشهد در بازی‌های پیشرو همچنان پیروز میدان شود.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه پیشگامان مربی تیم زیر ۱۴ سال پیشگامان آقای صمد عمارلویی نظر خود را در مورد این بازی این گونه بیان کرد:

موضوعی که مارو بیشتر از نتایج اخیر خوشحال میکنه بحث تکامل تاکتیک پذیری بچه هاست. چرا که ما برای ۳ بازی اخیر ۳ استراتژی مختلف رو تمرین کردیم که خوشبختانه هر ۳ استراتژی در روز مسابقه پیاده و به طبع اون نتیجه مورد نظر هم حاصل شد.
اما موضوعی که همیشه مهمتر از مسائل فنی بوده بحث ذهنی بچه هاست. اعتقاد دارم بردهای اخیر باعث شده تا اعتماد به نفس تیم بالا بره ولی از طرفی نباید باعث غرور ما بشه؛ چرا که بازیهای مهمی رو در پیش روی داریم که باید آمادگی خودمون رو چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ذهنی برای تک تک بازیها حفظ کنیم.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟