نتایج لیگ زیر 14 سال پیشگامان مقابل آکادمی خداداد

شکست رقیب در اولین دیدار!

هفته پنجم لیگ دسته اول ۱۴ سال

۱۰ آبان ۱۴۰۰ – ورزشگاه تختی

پیشگامان مشهد ۱-۰ آکادمی خداداد

گل بازی:
حسین بیک یزدی

در هفته پنجم لیگ دسته اول ۱۴ سال مورخ ۱۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰، دو تیم پرقدرت و حرفه‌ای پیشگامان مشهد و خداداد در ورزشگاه تختی مقابل هم قرار گرفتند. این بازی با تکنیک‌های حرفه‌ای و زیبا بازکنان باغیرت پیشگامان با نتیجه یک بر صفر به نفع پیشگامان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری باشگاه پیشگامان، مربی تیم پیشگامان صمد عمارلوئی اظهارات خود را اینگونه بیان کرد:

به جرات می‌تونم بگم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امسال لیگ مشهد بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که جو فوق العاده‌ای رو در سعدآباد ایجاد کرده بود و به ظن من تمام فوتبال دوستان از دیدن این بازی لذت بردند.
از طرفی لذت این بازی برای ما دو چندان شد چراکه با ارائه یک بازی حساب شده در نهایت نتیجه لازم روهم گرفتیم.
به تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم افتخار می‌کنم و از همشون ممنونم که با ارائه یک بازی با کیفیت، در نهایت مزد زحمات خودشون روهم گرفتند.
یادآوری می‌کنم هنوز لیگ برای ما تمام نشده است…

آشنایی با باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد. لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟