انتقال استیون برخواین به آژاکس منتفی شد

یکی از جدید‌ترین و داغ‌ترین اخباری که ذهن اغلب رسانه‌ها و طرفداران فوتبالی را به خود جلب کرده است، منتفی شدن انتقال استیون برخواین به آژاکس است. همان طور که می‌دانید مدت‌هاست که هلندی‌ها به دنبال جایگزینی برای دیوید نرس که به شاختار دونتسک منتقل شده هستند؛ آن‌ها به این منظور به دنبال جذب استیون برخواین بودند.

طبق آخرین تحقیقات پیشگامان و به نقل از فابریتزیو رومانو، باشگاه آژاکس برای نقل و انتقال استیون برخواین از تیم تاتنهام به هیچ گونه توافقی با باشگاه لندنی نرسید؛ چراکه تاتنهام برای فروش و انتقال وینگر هلندی، مبلغی شامل ۲۵ میلیون یورو را درخواست داده است و از طرفی دیگر آنتونیو کونته کاملا ترجیح می‌دهد که این بازیکن را تا پایان فصل جاری در تیم خود و در جمع بازیکنانش نگه دارد. در نتیجه این عوامل تمامی مذاکرات آژاکس در مورد جذب استیون برخواین بی‌نتیجه ماند و آن‌ها از انجام اقدامات لازم برای انتقال او کاملا منصرف شدند.

لازم به ذکر است که استیون برخواین در ژانویه ۲۰۲۰ از آیندهوون به تیم تاتنهام منتقل شد و در اندیشه بازگشت به لیگ هلند برای کسب دقایق بیشتری در بازی بود.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟