اتفاق ناگوار رونالدو در اولدترافورد

اتفاق ناگواری که برای رونالدو در اولدترافورد رخ داد!

در  بعدازظهر شنبه روزی به یاد ماندنی  برای کریستیانو رونالدو به وجود آمد، او که با استقبال باشکوه هواداران منچستریونایتد در ورزشگاه مواجه شده بود در اولین بازی رسمیش توانست  توانست ۲ بار دروازه نیوکاسل را در جریان بازی باز کند و نقشی موثر در  پیروزی ۴ بر یک تیمش داشته باشد.
اما با این حال اتفاقی ناگوار , برای ستاره پرتغالی رخ داد که البته گذشته نشان داده رونالدو بدون توجه به این حواشی و شایعات  به کارش ادامه خواهد داد و تمرکزش را بر روی عملکردش می‌گذارد. یک هواپیما از بالای ورزشگاه اولدترافورد گذر کرد که بنری با جمله «کاترین مایورگا را باور کنید» را با خود حمل می کرد.

طبق یک ادعا از سمت معتبر‌ترین رسانه‌های انگلیسی، این هواپیما توسط گروهک فمنیستی بر بالای ورزشگاه اولدترافورد به پرواز درآمده تا از قربانی تجاوز جنسی رونالدو حمایت کند. کاترین مایورگا به این بازیکن پرتغالی اتهامی زده بود که در  سال ۲۰۰۹ میلادی درون هتلی  در شهر لاس‌وگاس آمریکا به او تجاوز کرده است. به همین علت هم این خانوم آمریکایی قصد دارد که غرامتی به مبلغ ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج گذشته و  ۱۸ میلیون پوند دیگر بابت درد و رنج اکنون از این بازیکن بگیرد.

کریستین رونالدو با عصبانیت حرف‌های این زن را تکذیب کرده و آن را دروغگو خوانده. در سال ۲۰۱۰ این خانم آمریکایی ۳۷۵۰۰۰ دلار را به عنوان بخشی از توافق خارج از دادگاه به عنوان غرامت دریافت کرد و قبول کرد که از شکایت خود بگذرد  ولی حدود سه سال بعد او به دادگاهی در لاس وگاس شکایت کرد و گفت در موقعی که این توافق را انجام داده است، در سلامت روحی و روانی قرار نداشته و تحت فشار زیاد مجبور شد که به توافق برسد.

همچنین برای خواندن تشریح خبر می‌تواندی بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟