نتایج لیگ زیر 14 سال پیشگامان مقابل آرمان

نتیجه این بازی متفاوت بود!

هفته هفتم لیگ زیر ۱۴ سال

۱۹ آبان ۱۴۰۰ – ورزشگاه تختی

پیشگامان مشهد ۰-۱ آرمان سازه

به گزارش خبرگزاری باشگاه پیشگامان مشهد در هفته هفتم لیگ زیر ۱۴ سال مورخ ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰، در ورزشگاه تختی دو تیم پیشگامان مشهد و آرمان سازه مقابل هم قرار گرفتند. این بازی پرهیجان برخلاف مقاومت‌های تیم پیشگامان مشهد با ثبت یک گل توسط آرمان سازه به پایان رسید. امید است که در بازی‌های بعدی باز هم تیم پیشگامان مشهد پیروز میدان شود.

مربی تیم زیر ۱۴ سال پیشگامان آقای صمد عمارلویی نظر خود را اینگونه بیان کرد: در ابتدا این پیروزی رو به تیم خوب آرمان تبریک عرض می‌کنم.
در روزی که شرایط خوبی رو چه در خط حمله و چه در خط دفاع نداشتیم بازی رو به تیم حریف واگذار کردیم. علی رغم تذکرهای ما، مطمئنم بازیکنان ما قبل از بازی به جایگاه این تیم در جدول توجه کرده بودند و همین موضوع باعث شد غافلگیر شویم.
اعتقاد دارم یک بازیکن باید همیشه در وهله اول از لحاظ ذهنی آماده بازی باشد و بعد از آن کیفیت فنی خود را ارتقا دهد.
به هرحال ما این بازی را فراموش کردیم و به دنبال جبران آن در بازی‌های بعد هستیم. طبق شعار ما که فردا_بهتریم است ما این بازی رو در روند بهتر شدن کیفیت تیم میدانیم و از آن درس می‌گیریم.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟