مخالفت مدیران منچستر یونایتد با جدایی جسی لینگارد

مخالفت مدیران منچستر یونایتد با جدایی جسی لینگارد

یکی از داغ‌ترین اخباری که امروزه نظر رسانه‌ها و دوستداران فوتبال را به خود جلب کرده است، مخالفت برخی از مدیران منچسر یونایتد با جدایی جسی لینگارد است. جسی لینگارد از سال ۲۰۱۱ تاکنون در تیم منچستر یونایتد عضویت داشته است و در طول چند سال اخیر برای تیم‌هایی مثل لستر سیتی، برایتون و … به صورتی کاملا قرضی به میدان رفته است.

گویا چند هفته پیش از طرف مدیران باشگاه منچستر یونایتد به جسی لینگارد خبر رسیده است که در این هیاهوی بازار‌های نقل و انتقال زمستانی، اجازه هیچ گونه جدایی از منچستر یونایتد را ندارد. طبق گزارش‌های دقیق و لحظه‌ای پیشگامان و به نقل از اتلتیک، گفته می‌شود که سرمربی تیم منچستر یونایتد یعنی رالف رانگنیک هیچ گونه مخالفتی با جدایی او ندارد. یکی از دلایل اصلی مخالفت سران منچسر یونایتد با جدایی جسی لینگارد، علاقه نیوکاسل و وست به این هافبک ۲۵ ساله است؛

از طرفی شرایط خاص باشگاه منچستر یونایتد و گزینه‌هایی که برای فصل جدید در دسترس دارند، باعث شده است که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند که لینگارد را تا پایان فصل جدید نیز حفظ کنند. لازم به ذکر است که جسی لینگارد در فصل جاری تا کنون ۱۴ بار برای تیم منچسر یونایتد به میدان رفته است و ۲ گل نیز به ثبت رسانده است. جسی لینگارد در پایان فصل جاری، بازیکنی کاملا آزاد خواهد بود.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟