گوران پاندف از جنوا به پارما منتقل شد

گوران پاندف از جنوا

گوران پاندف که بازیکن مهاجم با ۳۸ سال سن در مقدونیه متولد شده است. این بازیکن بالاخره به پارما پیوست. طبق گزارش جانلوکا دی مارتزیو، گوران پاندف هم‌تیمی بوفون در پارما خواهد شد. این خبر که چندی قبل اعلام شده، حالا به صورت رسمی از سوی پارما تایید شده‌ است.

پارما به صورت رسمی اعلام کرد که با جنوا برای خرید گوران پاندف به توافق رسیده‌ است. طبق گزارشات رسیده این قرارداد شش ماهه خواهد ‌بود.

باشگاه ایتالیایی پارما که در رده دوازدهم جدول سری بی قرار گرفته بالاخره برای به خدمت گرفتن گوران پاندف به توافق رسید. اکنون دو باشگاه در حال تبادل اسناد می‌باشند. در فصل جاری، فوروارد سابق تیم‌های اینتر و لاتزیو، گوران پاندف به مدت ۸۳۴ دقیقه برای جنوا بازی کرده یعنی در مجموع بیست بازی و در آخر موفق به گل‌زنی نشده‌ است.

گفتنی است گوران پاندف تاکنون در تیم‌های بلاسیا، لاتزیو، اینتر‌میلان بازی کرده‌ و برای تیم ملی فوتبال مقدونیه شمالی ۱۲۲ بازی انجام داده ‌است. او در مسابقات یورو ۲۰۲۰ در مقابل هلند که پس از تاخیر یک ساله در ژوئن ۲۰۲۱ برگزار شد در دقیقه ۶۷ در میان تشویق هواداران از زمین خارج شد و از فوتبال خداحافظی کرد. اما این‌طور که دیدیم او می‌خواهد یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از آن که گوران پاندف تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت، اکنون تصمیم دارد یک سال دیگر به بازی در رده باشگاهی ادامه دهد. او اکنون در پارما حضور دارد و پس از یک سال در میان طرفدارانش از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟