داگلاس کاستا برای ادامه مسیر فوتبالی خود، لس آنجلس را انتخاب نمود

داگلاس کاستا برای ادامه مسیر فوتبالی خود، لس آنجلس را انتخاب نمود

داگلاس کاستا دسوزا

داگلاس کاستا دسوزا یک بازیکن برزیلی است که به عنوان هافبک در تیم برزیل بازی می‌کرد. این بازیکن به علت مهارت‌ در دریبل زنی عالی، سرعت و شتاب بالا شهرت زیادی دارد. حال به این خبر از وبلاگ پیشگامان توجه فرمایید. داگلاس کاستا  بعد از اینکه تیم گرمیوی برزیل به دسته دوم سقوط کرد تصمیم گرفت به لس آنجلس پیوسته و راه خود را در این تیم ادامه دهد. این‌ وینگر برزیلی در سال ۲۰۱۷ به شکل قرضی از بایرن مونیخ جدا شد و به یوونتوس پیوست و این باشگاه هم بعد از ۱۲ ماه یک قرارداد دائمی با اون بست. این بازیکن در زمان حضورش در تیم یووه توانست سه قهرمانی در لیگ ایتالیا و یک قهرمانی در کوپا ایتالیا را با لباس این تیم تجربه کند.

به گزارش رومئو آگرستی ابتدا  تیم یوونتوس در سال ۲۰۲۱ این بازیکن را به گرمیوی برزیل قرض داد، اما چون این تیم به دسته دوم سقوط کرد، داگلاس کاستا  تصمیم پیوستن به تیم لس آنجلس را گرفت و با این تیم خداحافظی کرد. در حال حاضر این بازیکن به صورت قرضی از تیم یوونتوس در تیم لس آنجلس گلکسی بازی می‌کند. کاستا با تیم یوونتوس همچنان قرارداد دارد اما تصمیمی در خصوص بازگشت به این تیم ایتالیایی را ندارد. این بازیکن در تلاش است تا جای خود را در لیگ آمریکا باز کند، چرا که تجربه خوبی در تیم برزیل نداشته است. کالچومر‌کاتو خبر داده که کاستا تا آخر تابستان با تیم لس آنجلس گلکسی به توافق رسیده است.

کاستا بعد از حضورش در لیگ آمریکا باید بازهم با مدیران یوونتوس مذاکره کند تا شرایطش بررسی شود، چرا که این بازیکن تا تابستان ۲۰۲۳ با یووه قرارداد دارد.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟