دستیاران مهدی مهدوی‌کیا در کادر فنی

دستیاران مهدی مهدوی‌کیا در کادر فنی تیم ملی امید مشخص شدند!

جان لامرز ۵۷ ساله هلندی که تجربه مربیگری در باشگاه‌های آیندهوون هلند و ویتس آرنهم را در کارنامه خود دارد. طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نیز در تیم ایسبرگ دانمارک مربیگری کرده است، وی یکی از بهترین و با تجربه‌ترین دستیاران در کادرفنی دلخواه مهد‌وی‌کیا و تیم ملی امید است. این مرد هلندی با عنوان مربی تمرین دهنده در کنار سرمربی و بازیکنان تیم امید خواهد بود.

مهران شدیدی‌پور، مربی دو رگه ایرانی و سوئدی که سابقه و تجربه مربیگری در رده نونهالان آکادمی کیا را در کارنامه خود دارد نیز به عنوان یکی دیگر از اصلی‌ترین دستیاران مهدوی‌کیا در کادرفنی تیم امید فعالیت و کار خواهد کرد. یک مربی حرفه‌ای بدنساز که ۴۵ سال دارد و متولد آلمان است قرار است به کادرفنی با تجربه و با دانش مهدوی‌کیا در تیم امید  نام این بدنساز تیمو روزنبرگ است. مرد آلمانی سابقه مربیگری در تیم‌ هانوفر و تیم زیر ۱۶ ساله‌های آلمان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این مربی گفته است که آمدنش به ایران ممکن است دچار تاخیر شود و دیرتر به ایران می ‌آید که با شرایط او موافقت شده است.

قرار است که مربی دروازه‌بان‌ها از آلمان به کادرفنی تیم امید ایران اضافه شود. طبق برنامه‌ای که تنطیم شده است و به مربیان داده شده، جان لامرز و مهران شدیدی پور به همراه مهدوی کیا در آخر هفته به تهران سفر خواهند کرد و بقیه دستیاران هم در طی هفته های آتی به ایران می‌آیند و تیم امید کشورمان را همراهی خواهند کرد.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟