الکساندر نوبل فصل بعد نیز در موناکو خواهد ماند

الکساندر نوبل فصل بعد نیز در موناکو خواهد ماند

الکساندر نوبل فصل بعد نیز در موناکو خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری پیشگامان مشهد بایرن مونیخ برای برگشت نوبل در فصل بعدی قصدی ندارد. با تمدید قریب الوقوع مانوئل نویر آینده الکساندر نیز نامشخص است.  با توجه به اخبار و حواشیه به وجود آمده آینده الکساندر نوبل نامعلوم و این احتمال وجود دارد که در فصل بعدی نیز به عنوان بازیکن موناکو باقی بماند.

بایرن مونیخ در سخنرانی‌های اخیر گفته ‌است تنها در شرایطی خاص حاضر به برگرداندن  الکساندر به موناکو خواهد بود، که از ویژه شرایط هم مصدومیت بازیکنانی همچون مانوئل نویر است. درنهایت این گونه می‌توان  برداشت کرد که در فصل بعدی نیز الکساندر نوبل به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال موناکو باقی خواهد ماند و درصورت مصدومیت و یا اخراج  مانوئل نویر به عنوان بازیکن جایگزین بازی خواهد کرد. در حال حاضر این دروازه‌بان آلمانی در فرانسه خوشحال است و این از نظریه‌های باقی ماندن او در تیم مونیخ همین امر است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی اسپرز انجام نشده و با وجود پرس‌وجوهای تاتنهام در مورد الکساندر نوبل  سکوت کرده و صحبتی در این زمینه نکرده‌ است. سروصداهای زیادی در رابطه با سنگربان جدید بایرن مونیخ، یعنی الکساندر نوبل به گوش می‌رسد که یکی از آن‌ها خروج او از تیم مونیخ است. خیلی‌ها بر این باورند که نوبل هنوز برایش زود است که جایگزین نویر شود و با او قابل مقایسه نیست، اما بیایید کمی بیشتر دقت کنیم. او در سن نوزده سالگی اولین بازی‌اش را در بوندس لیگایی‌اش با موفقیت انجام‌ داد.  درخشیدن نوبل در بازی‌های دیگر مقابل تیم حریف از چشم هیچ‌کس پوشیده نیست و او را تبدیل به یک ستاره آلمانی کرده‌‌ است.

طبق گفته‌های اشتفان بکز، مدیر برنامه‌ریزی الکساندر، فرض براین است که در فصل جاری نیز در موناکو بماند. تصمیم‌گیری در مورد آینده او در آغاز سال ۲۰۲۳ انجام خواهد‌ شد.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟