نامه باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا


نامه باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا 

🔻به گزارش از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان خواست، تا مسائل مربوط به اجرای و انجام پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت بیشتری نسبت به قبل دنبال و پیگیری کند.

🔻باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که فرستاد خود را با تأکید به این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را نسبت به برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر بازی مرحله بعد خود مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال خواست تا با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به خاطر حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم و مسئولان برگزاری بازی ها، اجرای پروتکل‌های کرونایی را بیشتر و مطمئن‌تر حفظ کنند.

🔻باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنان با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه‌ای به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین تیم و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح حساس رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام و صورت گیرد.

اگر به دنبال اخبار بروز و جدید فوتبالی هستید با سایت پیشگامان مشهد همراه شوید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟