غیبت هافبک منچستریونایتد در بازی دوستانه

غیبت هافبک منچستریونایتد در بازی دوستانه

غیبت هافبک منچستریونایتد در بازی دوستانه

به نظر می رسد سران منچستریونایتد در تلاش هستند تا شرایطی را احیاء کنند که هافبک بی‌ثبات برزیلی شیاطین سرخ به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک شود. به نقل از رسانه های انگلیسی، در حالی که بیشتر نگاها در بازی دوستانه بین دو تیم منچستر یونایتد و برنلی معطوف خریدهای جدید و تازه یونایتدها بود، اما حالا مشخص شده که این دیدار آینده بعضی از بازیکنان فعلی شیاطین سرخ را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

آندریاس پریرا، هافبک برزیلی منچستر یونایتد بازیکن انتخابی است. به گزارش TNT Sports، نام این بازیکن برزیلی حتی در لیست ذخیره‌های مسابقه دوستانه یونایتدی ها نیز دیده نشده است. در این گزارش چنین آمده است که آندریاس پریرا به پیشنهاد باشگاه فلامینگو جواب داده و آماده پیوستن به این تیم برزیلی است.
طبق گزارش Globo Esporte که یک منبع نسبتا معتبر دیگر از رسانه های برزیلی به حساب می‌آید ، منچستر یونایتد سیگنال های مثبتی در قبال انتقال پریرا به فلامینگو ارسال می‌ کند. این بازیکن بیست و پنج ساله آماده شده است تا با امضای قراردادی قرضی و یک ساله به تیم فلامینگو برزیل برود.

حالا دو باشگاه انگلیسی و برزیلی در قبال ساختار پرداخت دستمزد و مبلغ بند خرید دائمی آندریاس پریرا در حال مذاکره هستند. با وجود علاقه تیم هایی مانند اورتون و فنرباغچه، انتخاب آندریاس پریرا باشگاه فلامینگوی کشورش بوده است.

برای اطلاع از اخرین اخبار فوتبالی ایران و جهان به آکادمی فوتبال پیشگامان مشهد سر بزنید، همچنین جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر می‌توانید بر روی لینک کلیلک کنید.

به مشاوره نیاز دارید؟