داور جنجنالی دربی ۹۶

علیرضا فغانی مدتی بعد از قضاوت دو تیم‌ استقلال و فولاد در  هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ۹۹_۹۸ که در تاریخ ۷ شهریور ماه ۱۳۹۸برگزار شد، از ایران رفت و در استرالیا رفت و در آنجا سوت می‌زند. او بعد از حدود دو سال برای قضاوت یک دیدار حساس  و مهم در فوتبال ایران، هفته گذشته به ایران سفر کرد و به تهران آمد. بعد از حواشی و جنجال‌های زیادی که طی این مدت زمان اخیر در زمینه داوری شاهد بودیم، انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی، یکی از چالش‌های بزرگی بود که کمیته داوران برای فائق آمدن بر آن، دست روی آن گذاشتند. فغانی در روز پنجشنبه یک قضاوت مهم را در دربی ۱۲۰ دقیقه‌ای در تهران که  در ضربات پنالتی به نفع استقلال  تمام شد، را قضاوت کرد.

این داور سرشناس فوتبال ایران که به گفته خودش در چند بازی دیگر لیگ برتر هم در طی هفته‌های پیش رو قضاوت خواهد کرد، وی همچنین  در مورد زمان بازگشت خود گفت: من دهم مرداد به استرالیا برمی‌گردم و فینال را دوستان زحمت می‌کشند و آن‌ها را قضاوت خواهند کرد . همین شهرآوردی را  که من در آن سوت زدم؛ معتقدم که تعداد زیادی داورانی داشتیم که بتوانند آن‌ را قضاوت کنند.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟