آقای خاص در پی نگه داشتن مهاجمش به دنبال مهاجم آرژانتینی

مهاجم آرژانتینی ادین ژکو

آقای خاص در پی نگه داشتن مهاجمش به دنبال مهاجم آرژانتینی

آقای خاص در صورتی که نتواند مهاجم بوسنیایی مد نظر خود را در این تابستان پایبند کند،  بر روی جذب مهاجم آرژانتینی باشگاه  پاری‌سن‌ژرمن حساب خواهد کرد. به گزارش یکی از رسانه‌های معتبر، ادین ژکو که فعلا یک سال دیگر با رُم قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است و یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی لوکاکو در ترکیب اینتری‌ها محسوب می‌شود. ژوزه مورینیو سرمربی رم مخالف انتقال این مهاجم بوسیایی است.

در یکی ازروزنامه‌های ایتالیایی گفته شده است که در صورتی که ژکوی ۳۵ ساله در این نقل و انتقالات از رُم جدا شود، ژوزه بر روی جذب مائورو ایکاردی به ترکیب تیمش حساب کرده و برای وی برنامه‌ریزی جدی خواهد کرد. مورینیو که  برای خوداحتمال جدایی ژکو را می‌دهد از مدیران باشگاه رُم درخواست کرد تا مائورو ایکاردی را جذب کنند.

بر اساس گفته‌های این روزنامه، مدیران باشگاه رُم نشستی هم با ایکاردی داشته‌اند، ولی در صورتی که ژکو در این تابستان در تیم رم بماند، آنها از به خدمت گرفتن مهاجم پیشین اینتر منصرف خواهد شد. شنیده می‌شود دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی باشگاه آتالانتا نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی رومرو لوکاکو در اینتر است.

در سمتی دیگر لوکاکو بعد از دو فصل حضور موفق و همچنین موثر در تیم اینتر با عقد قراردادی چلسی پیوست. او فصل در پیش با زدن ۲۴ گل در ۳۶ بازی حضور یافته درمسابقات سری A نقش زیادی در قهرمانی اینتر در این لیگ شد و پس از ۱۱ سال در نهایت عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل اخیر سری A را به خود نسبت داد.

مائورو ایکاردی نیز در تابستان  سال ۲۰۱۹ در پی بروز  اختلافات در بین او و مدیران  اینتر از تیم کنار گذاشته شد. او به صورت قرضی برای یک سال به پاریس‌سن‌ژرمن پیوست و بعد از اتمام قرارداد قرضی در تابستان گذشته قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۴ قطعی کرد، تا الان در ۶۴ بازی که برای این تیم به میدان رفته ۳۴ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است. همچنین جهت اطلاع بیشتر از این موضوع میتوانید بر روی لینک کیلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟