پیامی از فرهاد مجیدی به هواداران متعصب پس از شکست تلخ در فینال

پیامی از فرهاد مجیدی به هواداران

پیامی از فرهاد مجیدی به هواداران متعصب پس از شکست تلخ در فینال

مجیدی مربی تیم استقلال بعد از شکست تیمش در فینال جام حذفی در مقابل فولاد پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد که به صورت زیر است:

سلام خدمت همه هواداران عزیز، برای بازی و نتیجه در بازی با فولاد از شما معذرت می‌خواهم.  بسیار خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ و بی‌ثبات، یک قهرمانی تا چه اندازه‌ای می‌توانست حال شما را خوب کند. وقتی دلداری‌های اغلب هواداران، مخصوصا افرادی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌دیدم، بسیار بیشتر شرمنده وجدان و انصاف تمام نشدنی شما طرفداران استقلال می‌شوم و این اخلاق، انگیزه من را برای یک شروع دوباره بیشتر و بیشتر می‌کند.

فصل جدید برای من و تیم از همین امروز شروع شده. فقط ۱۴  روز سرنوشت‌ساز و بسیار مهمی در مقابل ماست. اگر در این مدت زمانی کوتاه در بحث تمدید و تقویت تیم را به شکل درستی انجام ندهیم، نمی توانیم به موفقیت‌ها دست پیدا کنیم. در این ساعات نمی‌خواهم از مشکلات برایتان بگویم که بسیاری از گفتنی‌ها را پس از بردها با شما هواداران درمیان گذاشتم. زیاد اهل بهانه‌جویی و بهانه‌گیری نیستم و مسئولیت این شکست را به دوش می‌گیریم. تمام بازیکنان من همه‌ی تلاش خود را برای قهرمان شدن انجام دادند.

بهتر است بدانید که بسیاری از بازیکنان من در چند هفته‌‌ی اخیر بدون آن که خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایطی بسیار سخت و با مصدومیت‌ها ازخودگذشتگی و مردانگی را در حق تیم تمام کردند و من وظیفه خودم می‌دانم که در آخر فصل از همه‌شان چه کادر فنی، پزشکان، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم بقیه لفرادی که برای این تیم زحمت کشیدن تشکر کنم.

در ۱۴ روز پیش رو باید به صورت ۲۴ ساعت کار کنیم. باید بیداری بکشیم و دوباره اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات همانند دو یا  سه فصل اخیر تمام شود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در ۱۴ روز آپیش رو بر سر منافع استقلال در نقل‌وانتقالات با هیچ کس تعارف نمی‌کنم و سعی بر این دارم در صورت نیاز به صورت اشکار با هواداران استقلال در ارتباط باشم. در آخر هم قهرمانی تیم فولاد را به تمام مردم مظلوم واقع شده خوزستان، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌. همچنین جهت اطلاع بیشتر از این موضوع میتوانید بر روی لینک کیلیک کنید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟