رکورد خاص پرسپولیس رکوردی که شکسته نشد!

پرسپولیس با اینکه  در دربی حذفی در ضربات پنالتی شکست خورد اما رکورد شکست‌ناپذیری این تیم به ۹ بازی رسید.

 از روز ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ که استقلال با  گل پوریا غفوری تیم‌ پرسپولیس را شکست داد، در جریان چند سال اخیر، تیم‌های پرسپولیس و استقلال   ۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که در جریان مجموع این مسابقات تیم پرسپولیس در هیچ‌کدام از این دیدارها در وقت قانونی بازنده نبوده است.

در نتیجه، نتایج بازی‌های تیم پرسپولیس فقط یک بار با رأی انضباطی و ۳ بار با نتیجه ۱-۰ فاتح دربی شده است و ۳ بار دیگر هم نتیجه بازی‌های برگزار شده بین سرخ آبی‌ها با تساوی ۲-۲ و  ۲ بار هم با تساوی ۰-۰ این دو تیم همراه شده است.

تیم  پرسپولیس در تاریخ بازی‌های خود مقابل استقلال صاحب رکورد بی‌شکستی در بازی‌های پشت سر هم است، رکوردی که از دهه ۷۰ با خلق ۱۰ بازی متوالی بی‌شکست برابر استقلال ثبت شده است.

حالا پرسپولیسی‌ها در  تلاش‌اند که به این رکورد شایسته برسد هر چند که پرسپولیس در ۲ سال اخیر ۲ بار مقابل آبی پوشان در جام حذفی شکست خورده‌اند  اما همچنان در آمار رسمی که گفتیم نتایج ضربات پنالتی شکست محسوب نمی‌شود. امروز پرسپولیس با ۹ بازی تنها فقط یک بازی با رکورد قبلی خود فاصله دارد.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

 

به مشاوره نیاز دارید؟