جام جهانی ۲۰۳۰

عربستان و ایتالیا در کنار هم میزبان‌های احتمالی جام جهانی ۲۰۳۰!

رییس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی و ایتالیا قصد دارد تا به همراه ایتالیا برای میزبانی مشترک جام جهانی  بعدی یعنی ۲۰۳۰ اقدام کنند!

در حینی که ۵۳۰۳ کیلومتر فاصله زمینی و هوایی بین این دو کشور وجود دارد و طی کردن این راه با هواپیما حدود پنج ساعت و با اتوبوس ۵۴ ساعت به طول می‌انجامد که ممکن است بازیکنان با خستگی مواجه و دچار مصدومیت به شوند. از سمتی دیگر قرار شده است جام جهانی از سال ۲۰۲۶ با حضور ۴۸ تیم ملی برگزار شود و برنامه‌ ریزی این بازی‌ها به شکلی طراحی می شود که تیم‌ها این مسافت را  چند بار طی کنند و به نظر خیلی عجیب و دیوانه‌وار به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر این خبر مدعی شده است که فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز به فکر این است تا برای گرفتن میزبانی این مسابقات کاندیدی را معرفی و اعلام کند. لازم به ذکر است که بگوییم جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی در کشور قطر برگزار خواهد شد و جام جهانی سال ۲۰۲۶ به میزبانی کشور های کانادا، مکزیک و آمریکا به انجام خواهد رسید.

باشگاه پیشگامان مشهد

باشگاه پیشگامان مشهد با ۲۱ سال سابقه درخشان در دسته بهترین مدرسه فوتبال در مشهد قرار دارد که توانسته است با کادر فنی و مدیریت قوی آقای علی پوررمضان افتخارات زیادی را کسب کند. شما نیز اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات از ثبت نام کلاس‌ها به دفتر باشگاه در چهارراه دانشجو بین معلم ۴۵ و۴۷ مراجعه کنید و یا جهت صرفه جویی در وقت همین حالا بر روی عبارت ثبت نام آنلاین باشگاه پیشگامان کلیک کنید و در پنجره باز شده اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. در حقیقت کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و نوجوانان از سنین پایین تاثیر بسزایی در آینده آنان خواهد داشت در عین حال رشد و پروش فرزندان این مرز و بوم باعث پیشرفت کشور عزیزمان ایران در عرصه ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس‌های باشگاه پیشگامان هیچ محدودیت سنی نداشته و امکان ثبت نام در تمام سنین با هر نوع توانایی وجود دارد، بنابراین در اولین فرصت اقدام به ثبت نام فرزندان در کلاس‌ها نمایید. کادر مجرب و حرفه‌ای پیشگامان با تلاش روزافزون خود در جهت شکوفایی استعداد فرزندان شما تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از اخبار به‌روز به وبسایت یا صفحه اینستاگرام باشگاه پیشگامان مراجعه نمایید.

به مشاوره نیاز دارید؟